ترخیص ۳۴ نفر از زائرین اتوبوس حادثه دیده پاکستانی

اقتصاد ایران: شیراز- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ۴۸ مصدوم حادثه اتوبوس زائران پاکستانی در محور نی ریز تاکنون ۳۴نفر ترخیص و ۱۴ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند.

مهرداد شریفی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به وقوع حادثه در محور لای رز نی ریز که منجر به کشته شدن ۳ نفر و مصدومیت ۴۸ نفر از زائرین پاکستانی شد، با اقدامات اورژانسی تمامی ۴۸ نفر حادثه دیده سریعاً به بیمارستان‌های نی ریز، استهبان و فسا منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات درمانی انجام شده تاکنون ۳۴ نفر از حادثه دیدگان از بیمارستان ترخیص شده‌اند، ادامه داد: ۴ نفر از مصدومین در بیمارستان فسا، ۳ نفر در بیمارستان فسا، ۶ نفر در بیمارستان نی ریز و یک نفر در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری می‌باشند.

شریفی با بیان اینکه حال یک نفر از این مصدومان وخیم است، افزود: عمده مشکلات مصدومین ارتوپدی، شکستگی دست و پا و آسیب دیدگی از ناحیه سر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه همه امکانات دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ارائه خدمات درمانی به مصدومین این حادثه به کار گرفته شده است، تصریح کرد: تلاش می‌شود با بهره‌گیری از همه امکانات و تجهیزات موجود شرایط مصدومین این حادثه که زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند، هرچه زودتر بهبود پیدا کند.

لازم به ذکر است در حادثه یکشنبه مورخ ۴ شهریورماه ساعت ۱۹:۳۰ در اثر برخورد اتوبوس زائران پاکستانی به یک دستگاه تریلی در محور نی‌ریز گردنه لای‌رز، سه نفر شامل راننده، کمک راننده و یک مسافر پاکستانی کشته و ۴۸ نفر مصدوم شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ