پروژه زیرگذر خیابان معلم یافت آباد رفع معارض شد

اقتصاد ایران: مدیرکل برنامه‌ریزی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با رفع معارض تاسیسات برق، امکان خاکبرداری زیرگذر تقاطع غیرهمسطح بلوار الغدیر با خیابان معلم فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمهدی حسینی مدیرکل برنامه‌ریزی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از رفع معارض تاسیساتی برق در پروژه احداث تقاطع غیر همسطح بلوار الغدیر با خیابان معلم موسوم به چهارراه قهوه‌خانه خبر داد و گفت: با جابجایی و رفع این معارض تاسیساتی، علاوه بر ایجاد بستر مناسب جهت جابجایی سایر معارضات تاسیساتی همچون خطوط لوله آب و گاز، جبهه‌های کاری جدیدی از قبیل خاکبرداری و اجرای دیوارهای بتنی طرفین زیرگذر فعال شده است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص اقدامات صورت گرفته به منظور اجرای عملیات جابجایی و رفع معارض، اظهار کرد: طی این عملیات ۴۰ عدد تیر برق هوایی ۲۰ کیلوولت، ۲ عدد ترانس هوایی ۳۱۵ کیلوولت و ۱ عدد وسیله گازی برچیده شد.

حسینی در ادامه افزود: در اجرای پروژه فوق، ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر کابل‌کشی و بهینه‌سازی و تجهیز ۵ دستگاه پست برق ۲۰ کیلوولت، حفاری بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ متر کانال، بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ متر مکعب عملیات خاکی و احداث چند دستگاه نقب به طول ۲۵۵ متر به سرانجام رسیده است.

به گفته حسینی، جابجایی تأسیسات برق از مسیر توسعه پروژه تقاطع چهارراه قهوه‌خانه در نتیجه همکاری نزدیک مدیریت شهری پایتخت با منطقه برق سینا انجام شده است.

گفتنی است، پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار الغدیر با خیابان معلم (موسوم به چهارراه قهوه‌خانه) شامل یک زیرگذر شرقی-غربی در زیر بلوار الغدیر، ۲ دوربرگردان همسطح از شرق به شرق و از غرب به غرب در خیابان معلم بوده و بهره‌برداری از آن، ضمن حذف چراغ راهنمایی چهارراه قهوه خانه سبب روان‌سازی ترافیک در این محدوده از منطقه ۱۸ شهرداری تهران خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ