قیمت لامبورگینی تمراریو مشخص شد؛ خودرو تهاجمی و پرقدرت ایتالیا

اقتصاد ایران: لامبورگینی قصد دارد سوپراسپرت جدید خود به نام تمراریو را با قیمتی نزدیک به ۳۵۸ هزار دلار بفروشد که ۲۴ هزار دلار گران‌تر از هوراکان است.

قیمت لامبورگینی تمراریو از ۳۵۷٬۶۲۱ دلار آغاز می‌شود که ۲۴ هزار دلار گران‌تر از هوراکان STO است. لامبورگینی برای خریداران تمراریو امکان شخصی‌سازی خودرو را فراهم کرده است و می‌توان سقف، تودوزی داخلی، رنگ بدنه و نوع رینگ‌ها را تغییر داد.

پکیج ویژه‌ی Alleggerita با جایگزین‌کردن کاپوت خودرو با نمونه‌ی فیبرکربنی و چند تغییر دیگر در اسپلیتر جلو و رکاب‌های جانبی، حدود ۲۵ کیلوگرم از وزن تمراریو کم می‌کند. پکیج مذکور اسپویلر ویژه‌ای به بخش انتهایی خودرو اضافه می‌کند تا نیروی‌ رو به‌ پایین بیشتری تولید شود. این پکیج ۴۵ هزار دلار به قیمت خودرو می‌افزاید.

نمای سه‌چهارم عقب لامبورگینی تمراریو
Lamborghini

خریداران تمراریو می‌توانند دیفیوزر فیبرکربنی و اسپلیتر جلو را بدون سفارش پکیج Alleggerita سفارش دهند. برای انتخاب رینگ‌های فیبرکربنی باید ۲۶٬۲۰۰ دلار دیگر بپردازید.

مقاله‌ی مرتبط
  • لامبورگینی Temerario معرفی شد؛ جانشین هیبریدی و ۹۲۰ اسب‌بخاری اوراکان با شتاب ۲٫۷ ثانیه و سرعت ۳۴۰ کیلومتربرساعت

برای تمراریو می‌توان از بین هفت رنگ رایگان مختلف انتخاب کرد. هزینه‌ی انتخاب رنگ‌های سفارشی از ۱۳٬۹۰۰ تا ۱۶٬۵۰۰ دلار متغیر است. رنگ‌های Ad Personam Request گران‌تر هستند و از حداقل ۲۳٬۶۰۰ دلار آغاز می‌شود و به ۳۲٬۷۰۰ دلار می‌رسد.

قیمت آپشن‌های سفارشی تمراریو تقریباً با هوراکان برابر است. تمراریو از موتور V8 کاملاً جدید با سه موتور برقی بهره می‌برد. مجموع قدرت این خودرو ۹۲۰ اسب‌بخار است و تنها در ۲٫۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد. ناگفته نماند که حداکثر سرعت خودرو روی ۳۴۰ کیلومتربرساعت تنظیم شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ