بهره‌برداری از ۵ پروژه روستایی در قوچان

اقتصاد ایران: قوچان- بخشدار قوچان عتیق گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۵ پروژه روستایی در بخش قوچان عتیق بااعتبار قریب به ۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین زاده ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت در بخش قوچان عتیق اظهار کرد: در هفته دولت امسال در این بخش ۴۶ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که امروز به‌صورت نمادین ۵ پروژه با حضور مسئولین افتتاح شد.

بخشدار قوچان عتیق بیان کرد: چمن مصنوعی روستای یزدان‌آباد بااعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت روستای نوروزی بااعتبار ۷۵۰ میلیون تومان همچنین احیا و مرمت قنات قمر عشاق و آب‌نما استخر ورودی روستای زیدانلو در ۴۴۰ مترمربع و بااعتبار ۷۵۰ میلیون تومان از پروژه‌های افتتاحی امروز به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از واحد مسکن مقاوم روستایی در روستای نسیم‌آباد به‌عنوان یکی از ۲۰۶ واحد مسکن مقاوم روستایی در شهرستان نیز با زیربنای ۱۰۰ مترمربع انجام شد، افزود: این پروژه از محل تسهیلات کم‌بهره بنیاد مسکن اجرا می‌شود که برای هر واحد مسکونی ۳۰۰ میلیون تومان وام کم‌بهره پرداخت‌شده و برای برخی ۲۰ میلیون تومان نیز به‌صورت بلاعوض توسط بنیاد مسکن و درصورتی‌که متقاضی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی باشد ۱۰۰ میلیون تومان وام نیز توسط نهاد مربوطه پرداخت می‌شود.

حسین زاده ادامه داد: در بخش قوچان عتیق پروژه آسفالت معابر در ۷ روستا به متراژ ۲۰ هزار مترمربع نیز به بهره‌برداری رسید که به‌صورت نمادین روستای نسیم‌آباد به‌صورت حضوری افتتاح شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ