۷۹ پروژه هفته دولت در نور افتتاح و کلنگ‌زنی می شود

اقتصاد ایران: نور - فرماندار نور از افتتاح و کلنگ زنی ۷۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن پولادی عصر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: ۷۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان افتتاح و ۱۲ پروژه با اعتبار ۱۳۸ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان نور کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: از محل اجرای پروژه‌های افتتاحی برای هزار و ۴۷۶ نفر و نیز از محل اجرای پروژه‌های کلنگ‌زنی نیز برای ۴۹۰ نفر اشتغال تعریف شده است.

پولادی تصریح کرد: در نخستین روز هفته دولت یکی از پروژه‌های بزرگ شهرداری نور با اعتبار بیش از ۳۲ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی کلنگ زنی شد که ظرف ۶ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی از حضور استاندار مازندران در شهرستان نور خبر داد و گفت: در دومین روز از هفته دولت استاندار مازندران جهت افتتاح و کلنگ زنی دو پروژه شهرداری رویان حضور خواهد یافت و همچنین همزمان به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح متمرکز پروژه‌های شهرداری‌های استان در شهر نور انجام خواهد شد.

وی از افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بخش بلده به صورت متمرکز در روستای ورازان اشاره کرد و افزود: مدرسه ۶ کلاسه روستای ورازان به اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

پولادی در ادامه با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های راههای روستایی، ارتباطات سیار و تقویت تکنولوژی، آسفالت و دیگر پروژه‌های عمرانی در بخش چمستان در هفته دولت گفت: روز جمعه میز خدمت با حضور رؤسای دستگاه‌های اجرایی، نماینده مردم در خانه ملت در مصلی نور برگزار می‌گردد و مدیران پاسخگوی مطالبات و دغدغه‌های مردم خواهند بود و جلسه شورای اداری و تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان نور از دیگر برنامه‌های شهرستان در هفته دولت خواهد بود.

فرماندار نور در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در سال گذشته و جاری سیلاب‌های ویرانگری را در بخش چمستان، بلده و مرکزی شاهد بودیم و بیش از هزار میلیارد تومان خسارت به بستر، دیواره‌های حفاظتی و ابنیه ها وارد شده که تاکنون بخش عمده‌ای از مشکلات ایجاد شده مرتفع شد.

پولادی خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و چشم انداز سال آینده باید بر اساس برنامه هفتم توسعه، منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های دولت چهاردهم برنامه ریزی و در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به تخصیص بودجه‌های کمیته برنامه ریزی برای شهرستان گفت: طبق آنچه به سازمان برنامه و بودجه توسط شهرستان ارائه شد از مجموع ۱۱۰ میلیارد تومان تخصیص یافته ۲۱ میلیارد تومان به حوزه راهداری و در حوزه آب و فاضلاب و بنیاد مسکن نیز هرکدام بیش از ۱۱ میلیارد تومان اختصاص داده شد و مابقی براساس اولویت‌های شهرستان تخصیص می‌یابد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ