حمله پهپادی حزب الله به تجهیزات جاسوسی رژیم اسرائیل

اقتصاد ایران: حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در سایت نظامی رامیا با پهپاد انتحاری هدف قرار داده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در سایت نظامی رامیا با پهپاد انتحاری هدف قرار داده است.

در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است که در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در سایت نظامی رامیا با پهپاد انتحاری هدف قرار داده و پهپاد مستقیم به هدف اصابت کرده است.

 سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، دیروز در اربعین حسینی ساعاتی پس از آغاز اولین پاسخ بزرگ این جنبش به اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت اعلام کرد که هرگز و تحت هیچ شرایطی و با هر جانفشانی و فداکاری که لازم باشد، غزه و مردم آن و فلسطین و مقدسات امت اسلام در فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود که پیام این عملیات برای دشمن و آمریکا حامی آن، این است که هرگونه امید برای ساکت کردن و مهار جبهه های پشتیبانی، خیالی بیش نیست، هر چند جانفشانی‌ها و فداکاری‌ها در جبهه لبنان ادامه دارد.

نصرالله در ادامه گفت که ما ملتی هستیم که ذلت نمی پذیریم، نمی‌توانیم در برابر دشمن کرنش کنیم، ما با عقل و سلاح و پهپادها و موشک‌های بالستیک ذخیره سازی شده برای آینده می‌جنگیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ