سه طرح در حوزه تولید برق در استان زنجان افتتاح و کلنگ زنی می شود

اقتصاد ایران: زنجان-مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان گفت: سه طرح توسط این شرکت با اعتبار بالغ بر ۲ هزار و ۱۵۳ میلیارد ریال آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، پروانه برهانی ظهر دوشنبه در آیین کلنگ زنی یک طرح حوزه برق استان در شهرستان خرمدره با بیان اینکه سه طرح توسط این شرکت با اعتبار بالغ بر ۲ هزار و ۱۵۳ میلیارد ریال آماده افتتاح و کلنگ زنی است، گفت: شرکت برق منطقه‌ای زنجان ۲ استان زنجان و قزوین را تحت پوشش خود قرار دارد که در این راستا در حوزه استان قزوین سه طرح با هزینه کردی بالغ بر چهار هزار و ۵۶ میلیارد ریال آماده افتتاح و کلنگ زنی دارد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل احداث پست‌های فشار قوی، نصب تجهیزات جدید و ارتقای شبکه‌های موجود در استان‌های زنجان و قزوین است که نقش بسزایی در افزایش پایداری شبکه برق و بهبود کیفیت برق‌رسانی به مشترکین خواهد داشت.

برهانی افزود: توسعه و بهبود زیرساخت‌های برق‌رسانی در استان‌های زنجان و قزوین، همزمان با هفته دولت امسال، مجموعه‌ای از طرح‌های مهم و حیاتی این شرکت با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۲۰۹ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان گفت: این شرکت با تمام توان در جهت توسعه و بهبود زیرساخت‌های برق‌رسانی تلاش می‌کند و امیدوار است با اجرای این پروژه‌ها، گامی مهم در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار برداشته شود.

برهانی با بیان اینکه شرکت‌های و صنایع تولیدی استان باید به سمت ساخت نیروگاه‌های خود تأمین حرکت کنند، افزود: این امر می‌تواند به بهبود امنیت انرژی، کاهش هزینه‌های تولید و افزایش بهره‌وری صنایع کمک شایانی کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ