صرافی LBank در بیانیه‌ای درباره مشکل لیست شدن توکن DOGS، حفاظت از دارایی کاربران را ضمانت کرد

اقتصاد ایران: صرافی LBank به‌دلیل مشکلات بازار پیش‌عرضه‌ی DOGS بیانیه‌ی عذرخواهی صادر کرده است و برای جلب اعتماد کاربرانش مزایای جالبی ارائه می‌دهد.

پس‌ از سوءتفاهمی که در لیست‌شدن توکن داگز در LBank به‌وجود آمد، صرافی مذکور با انتشار بیانیه‌ای رسمی از کاربران خود عذرخواهی کرد و مسئولیت کامل مشکل را پذیرفت. طبق اعلام LBank، این صرافی به‌عنوان یکی از برترین پلتفرم‌های رمزارز در جهان که در ایران نیز در دسترس قرار دارد، همواره منافع کاربران خود را در اولویت قرار می‌دهد و سعی دارد تجربه‌ای امن برای آن‌ها فراهم کند.

LBank تأکید می‌کند هیچ‌گونه فعالیت تقلبی‌ای درمورد لیست‌شدن DOGS رخ نداده است. این صرافی همچنین اشاره کرد منافع کاربران از زمان تأسیسش در سال ۲۰۱۵ همواره اولویت اصلی به‌شمار می‌رود.

صرافی L‌Bank قبل‌ از شروع معاملات رسمی DOGS اعلام کرده بود که این معاملات در مرحله‌ی پیش‌فروش قرار دارد؛ اما به‌دلیل برچسب‌گذاری ناکافی در صفحه‌ی وب‌سایت، برخی از کاربران دچار اشتباه شدند و پلتفرم مذکور بابت آن به‌طور رسمی از همه‌ی آن‌ها عذرخواهی کرد.

L‌Bank برای جبران سوءفاهم پیش‌آمده در توییتی رسمی اعلام کرد که تعهدات زیر را به کاربران خود ارائه می‌دهد:

  • راه‌اندازی کمپین «جرأت کن ترید کنی» برای دارندگان DOGS 7 که در آن سود کاربران باقی خواهد ماند و LBank ضررها را پوشش خواهد داد
  • برداشت‌های DOGS در سریع‌ترین زمان ممکن و حداکثر تا زمان موجودشدن در بایننس فراهم می‌شود تا همه‌ی کاربران بتوانند توکن‌های خود را برداشت کنند

کمپین «جرأت کن ترید کنی» فرصتی استثنایی برای کاربران فراهم می‌کند تا بدون‌ نگرانی از ضرر، به معاملات خود ادامه دهند و از سودهای حاصل از آن بهره‌مند شوند. LBank تضمین می‌کند کاربران حتی قبل‌ از در دسترس‌بودن توکن داگز در سایر صرافی‌ها مانند بایننس، بتوانند دارایی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن برداشت کنند.

فعال‌شدن احراز هویت برای کاربران ایرانی در LBank قدم بزرگی در جهت ارائه‌ی خدمات بهتر و امن‌تر به کاربران ایرانی محسوب می‌شود. این اقدام، امنیت بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد با آرامش‌ خاطر به معاملات ارزهای دیجیتال بپردازند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ