هفت تن و ۵۸۳ کیلوگرم مواد مخدر توسط انتظامی خراسان جنوبی کشف شد

اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال هفت تن و ۵۸۳ کیلوگرم مواد مخدر توسط انتظامی خراسان جنوبی کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب صبح دوشنبه در مصاحبه خبری با خبرنگاران اظهار کرد: مأموریت مقابله و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و پیشگیری از حمل و توزیع مواد یکی از مأموریت‌های اولویت دار انتظامی است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر و فرماندهی انتظامی شهرستان خوسف مطلع می‌شوند که یک گروه از قاچاقچیان قصد انتقال محموله مواد مخدری را دارند و تحرکات این افراد مورد رصد جدی قرار می‌گیرد.

سردار شجاعی نسب ادامه داد: پس از چندین ساعت رصد تحرکات قاچاقچیان نسبت به شناسایی دو دستگاه خودرو اقدام می‌شود که این خودروها پس از جاسازی مواد مخدر در مسیر توسط همکاران ما در اقدامی غافلگیرانه متوقف و ۴۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از بازرسی این خودروها کشف می‌شود.

انهدام ۳۷ باند مواد مخدر

وی با بیان اینکه دو نفر از قاچاقچیان که قصد عبور این محموله را از مناطق کویری و راه‌های استان داشتند، دستگیر شدند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت تن و ۵۸۳ کیلوگرم انواع مواد توسط رزمندگان انتظامی خراسان جنوبی کشف و ضبط شده و در همین راستا نیز ۵۰۶ دستگاه خودرو متوقف و سه هزار و ۲۲۲ نفر متهم نیز دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این متهمان طی دو و ۸۹۲ پرونده جهت اعمال مجازات به مرجع قضائی ارسال شدند، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۷ باند مواد مخدر در خراسان جنوبی متلاشی شده است.

سردار شجاعی نسبت در زمینه مقابله قاچاقچیان کالا و سوخت ادامه داد: در این زمینه انتظامی خراسان جنوبی از ابتدای سال ۲۱ طرح را پیگیری و دو میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را از قاچاقچیان سوخت کشف و هزار و ۶۶۰ دستگاه خودروی شوتی نیز در این رابطه توقیف شده است.

مبارزه جدی با قاچاق سوخت

وی با تأکید بر اینکه در زمینه مقابله با قاچاق کالا و سوخت تمرکز ما بر عوامل اصلی قاچاق بوده است، گفت: در این راستا چهار باند قاچاق سازمان یافته سوخت شناسایی و ۳۰ دستگاه خودرو و ۷۵ دستگاه تانکر سوخت و …از آنان توقیف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق مکشوفه از ابتدای سال ۱۶۰ میلیارد تومان بوده است که این مبارزه جدی با مجرمان به نفع مردم و علیه قاچاقچیان همچنان ادامه خواهد داشت.

شجاعی نسبت به اشاره به اینکه از همکاری مردم با نیروی انتظامی در مقابله با قاچاقچیان سوخت تشکر می‌کنیم، یادآور شد: مبارزه ما با قاچاقچیان تا آخرین نفس و بدون لحظه‌ای تأخیر ادامه خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ