چمران به روسیه می‌رود

اقتصاد ایران: رئیس شورای شهر تهران، فردا به منظور شرکت در مجمع بین‌المللی شهرهای کشورهای عضو بریکس به روسیه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران برای شرکت در نشست مجمع بین المللی شهرهای کشورهای عضو بریکس (BRICS IMF) با محوریت توسعه و ایجاد همکاری‌های شبکه‌ای در موضوعات مختلف با کشورهای آسیایی، خاورمیانه، آمریکای لاتین و آفریقا و همچنین مجمع دستور کار اقلیمی بریکس در شرایط کنونی، فردا (سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳) به مدت ۴ روز عازم شهر مسکو کشور روسیه خواهد شد.

در این سفر، علی اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران، او را همراهی خواهد کرد.

قرار است مهدی چمران ضمن سخنرانی در مراسم افتتاحیه این مجمع در دو نشست توسعه دیپلماسی پارلمانی در سطح پایتخت‌ها و کلانشهرهای کشورهای حوزه بریکس و نشست دستور کار اقلیمی بریکس سخنرانی‌هایی را ارائه کند.

بنا به این گزارش، هدف بنیادی مجمع، توسعه همکاری‌های بین المللی میان شهری و میان پارلمانی و تغییر شیوه‌های نوآورانه در توسعه پایدار سیاست‌های کلان است.

این رویداد از سوی رئیس جمهور فدراسیون روسیه، بنیاد روس کانگرس (Roscongress)، وزارت خارجه روسیه و دولت مسکو حمایت می‌شود و از سال ۲۰۲۰ رویداد BRICS IMF در تقویم رسمی رویدادهای کشورهای شرکت کننده در انجمن بین المللی بریکس گنجانده شده است.

گفتنی است طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده حدود ۵ هزار نماینده از بیش از ۱۰۰ کشور و ۸۰ منطقه روسیه در این رویداد شرکت خواهند کرد.

همچنین، علاوه بر برنامه اصلی، نمایشگاهی با حضور شرکت کنندگان و شرکای کلیدی نیز در حاشیه مجمع به شکل B۲B و B۲G، کنفرانس‌های تجاری، رویدادهای مطبوعاتی، ارائه سخنرانی از سوی شهرهای عضو بریکس و سایر شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ