فرزندان شاهد یک کار تشکیلاتی و سازمان یافته داشته باشند

اقتصاد ایران: رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه فرزندان شاهد یک کار تشکیلاتی و سازمان یافته داشته باشند، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت چراغ راه ما در همه دوران‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار صمیمی با تشکل فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت چراغ راه ما در همه دوران‌ها به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در گیلان به معرفی کتابی از آیت الله سبحانی با عنوان «رمز موفقیت مردان بزرگ» به فرزندان شهدا پرداخت و افزود: اکثر مردان بزرگ در طول تاریخ از داشتن پدر محروم بوده لذا پیامبر اکرم (ص) در رأس این افراد بزرگ قرار دارد.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه فرزندان شاهد یک کار تشکیلاتی و سازمان یافته برای خود داشته باشند، ادامه داد: انسجام یافتگی برای حفظ دستاوردهای پدران است و این ایثارگری‌ها باید به نسل‌های آینده منتقل شود لذا این میراث باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدایی که در هر کجای استان مسؤولیتی دارند این تشکل ارتباط گرفته و انسجام یافته کار کنید، اضافه کرد: تعیین یک نظام نامه و تعهد به این تشکل همواره در دستور کارتان قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی فرزندان شهدا را نماد بزرگ منشی و شرافت ایران اسلامی دانست و گفت: تأثیر گذاری یادگاران شهدا به عنوان سرمایه اجتماعی بر دل و ذهن مردم بیش از افراد دیگر است چراکه شهدا مسیر تاریخ را تغییر دادند و اسطوره‌های افتخار آفرین و سند عزت و سربلندی ما هستند.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای فضای فرهنگی گیلان نیازمند تلاش همگانی است، تصریح کرد: تلاش کنید نام یاد پدرانتان همواره زنده بماند و ارزش‌هایی که پدران بزرگوارتان در نظر داشتند به نسل جوان منتقل شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اهمیت تاریخ نگاری و خاطره نویسی از شهدا، گفت: نکته مهم و قابل توجه، پرهیز از یکنواختی در اقدامات فرهنگی است و بر اساس بیانیه گام دوم آسیب شناسی مسائل فرهنگی برای برطرف کردن نقاط ضعف مؤثر و با اهمیت است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ