اعزام ۲۲۰ هزار نفر از فارس به راهپیمایی اربعین حسینی

اقتصاد ایران: شیراز- دبیر ستاد اربعین حسینی استان فارس گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان در سامانه سماح و اعزام آزاد مجموعاً ۲۲۰ هزار نفر از استان فارس در راهپیمایی اربعین حسینی عتبات عالیات شرکت کردند.

سید مجتبی علوی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برابر آمار ثبت شده در سامانه سماح سازمان حج و زیارت تعداد ۱۸۰ هزار نفر از طریق سامانه سماح و حدود ۴۰ هزار نفر به صورت آزاد از استان فارس در راهپیمایی اربعین حسینی به عتبات عالیات شرکت کردند.

وی ادامه داد: این حضور از بازه اول ماه صفر تا روز اربعین حسینی ثبت شده است.

علوی همچنین به موج بازگشت زائران اربعین حسینی از عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: با هماهنگی ستاد اربعین حسینی استان و از طریق اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان فارس ۳۰ دستگاه اتوبوس جهت انتقال زائران استان فارسی از مرز شلمچه به درون استان پیش بینی شده است که کار جابجایی زائران فارسی را بر عهده دارند.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان فارس در ادامه با بیان اینکه الحمدلله تاکنون روند بازگشت زائرین به استان از طریق محورهای مواصلاتی فارس مطلوب و مناسب بوده است، افزود: مواکب اربعین حسینی فارس مستقر در مسیر حرکت زائرین تا روز پنج شنبه ۷ شهریورماه مستقر خواهند بود و به زائران در این مسیر خدمات رسانی می‌کنند.

علوی همچنین در پایان ضمن توصیه به زائران که با خودروهای شخصی به شهر خود بازمی گردند، گفت: جهت حفظ ایمنی و آرامش در راه بازگشت به هیچ عنوان با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و در صورت خستگی حتماً در موکب‌های پیش بینی شده یا استراحت گاه‌های بین جاده‌ای توقف و استراحت مناسب داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ