پذیرش هنرجو در هنرستان‌های هنرهای زیبای خرم‌آباد

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از پذیرش هنرجو در رشته‌های انیمیشن و سینما در هنرستان‌های هنرهای زیبای خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعظم روانشاد صبح امروز دوشنبه در جلسه با هنرستان‌های هنرهای زیبای لرستان که برای هماهنگی سال تحصیلی جدید در سالن جلسات شهید حیدریان این اداره کل برگزار شد، از وجود سه هنرستان هنرهای زیبا در استان خبر داد و با بیان اینکه این مراکز آموزشی در خرم‌آباد و بروجرد مستقر هستند، اظهار داشت: هم‎اکنون یک هنرستان ویژه پسران در بروجرد و دو هنرستان دختران و پسران در خرم‌آباد در زمینه آموزش هنر فعال هستند و در حال حاضر نیز ثبت‌نام برای سال تحصیلی جدید تا اول مهرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: باتوجه‌به نزدیک بودن آغاز فصل تحصیلی جدید تمهیدات لازم برای ارتقای کیفی سطح آموزشی آن‌ها اندیشیده شود تا با کمترین مشکلات، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر هنرجویان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر اهمیت آموزش هنرجویان، تصریح کرد: انتظار داریم مهر امسال تحول بزرگی در آموزش این هنرستان‌ها داشته باشیم و محیطی بانشاط و خوب برای تدریس هنر فراهم شود.

روانشاد، به درخشش دانش‌آموزان این هنرستان‌ها در المپیاد هنر امسال استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در کنار آموزش هنرجویان، برگزاری جشنواره‌های هنری نیز مدنظر قرار گیرد تا پرورش را نیز در این مراکز آموزشی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سه رشته هنری گرافیک، موسیقی و نمایش در این هنرستان‌ها تدریس می‌شود از اضافه‌شدن دو رشته انیمیشن و سینما برای سال تحصیلی جدید به رشته‌های هنرستان هنرهای زیبای پسران خرم‌آباد خبر داد و گفت: تمامی افراد علاقه‌مند به ادامه تحصیل در این رشته‌های تخصصی فرهنگی - هنری می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و ادامه تحصیل دهند و هم‎اکنون نیز با استقبال خوب هنرجویان روبرو شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: برای افزوده‌شدن رشته انیمیشن به هنرستان هنرهای زیبای دختران خرم‎آباد نیز پیگیری‌های لازم به‌عمل‌آمده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ