جذب ۱۳۸میلیارد تومان اعتبار پروژه های عمرانی و خدماتی در فیروزکوه

اقتصاد ایران: فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه گفت: در سال جاری این شهرستان با دریافت اعتبار ۱۳۸ میلیارد تومان به عنوان بالاترین اعتبار در سطح استان تهران برای پروژه‌های خدماتی و عمرانی معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری منش پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری این شهرستان با دریافت اعتبار ۱۳۸ میلیارد تومان به عنوان بالاترین اعتبار در سطح استان تهران برای پروژه‌های خدماتی و عمرانی معرفی شده است.

فرماندار فیروزکوه گفت: آسفالت معابر سطح شهر و شهرک آل یاسین، تقویت و اجرای فاز دوم پروژه پایش تصویری شهرفیروزکوه، خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت محورارتباطی شهرک شهید فامیلی به شهرک کوهسار، توسط شهرداری فیروزکوه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن اجرای طرح هادی روستای شادمهن، طارم و دمی آقا را اجرا کرده و در هفته دولت اداره آب و فاضلاب یک پروژه را با هدف ایجاد آب پایدار (احداث خط انتقال مهاباد) افتتاح می‌کند.

فرماندار فیروزکوه افزود: پروژه اصلاح و بهینه سازی خط ۲۰ کیلو ولت روستاهای مهاباد، خمده، محمودآباد توسط اداره برق با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۵۱ میلیون تومان اجرا شده است.

حیدری منش گفت: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روکش آسفالت محورهای سیل زده سیمین دشت، روکش آسفالت و بهسازی محورهای روستایی (مهن، گچه، کتالان)، بهره برداری از روشنایی محور امین آباد، ایمن سازی نقاط پر تصادف شهرستان با اولویت امین آباد تا هرانده، روکش آسفالت بزرگراه دماوند_فیروزکوه با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ هزار میلیون ریال انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه و اجرای شعار سال، رشد تولید با مشارکت مردم، بیان کرد: افتتاح شرکت آرمه بتن فیروزکوه در دستور کار قرار دارد و در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری نیز مرمت و کنترل سیل آبخیزهای شهرستان و همچنین حفاظت خاک و پیشگیری از فرسایش انجام شده است.

فرماندار فیروزکوه گفت: شفاف سازی، تمرکزمبارزه با فساد، تمرکز بردولت الکترونیک، پیش بینی وپی گیری فساد اداری، پیگیری اموال تملیکی، شفاف سازی حقوق مدیران دولتی، جلوگیری از پنهان کاری و رانت خواری در دولت سیزدهم شکل گرفت و در دولت چهاردهم ادامه خواهد داشت با توجه به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی برای خدمت رسانی به مردم علاوه بر ریل گذاری و سازماندهی اتفاق افتاده است.

حیدری منش با اشاره به افزایش تولید آهک به میان صد تن، بیان کرد: تولید آهک ازصد وپنجاه تن به ۲۵۰ تن رسیده و ایمن سازی صنایع آلاینده با حمایت دادستان بخشی ازاقدامات دولت دراین شهرستان است.

وی ادامه داد: دربخش دستگاه‌های خدمات رسان با همکاری بهزیستی و هلال احمر از اقشار معسر حمایت شده و تلاش برای جذب خیرین و ارائه خدمات رایگان درمانی برای نیازمندان نیز انجام شده است و اولین پد بالگرد فردا ششم شهریور به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ