آمادگی انجمن شرکت‌های فناور هوش مصنوعی برای همکاری با معاونت علمی

اقتصاد ایران: رئیس هیات مدیره انجمن شرکت های فناور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران در نامه‌ای به معاون علمی رییس جمهور بر لزوم توجه ویژه بر نقش هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر داوود ادیب، رئیس هیات مدیره انجمن شرکت های فناور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران در نامه‌ای به دکتر حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بر توجه ویژه بر نقش فناوری‌های نوین در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.

در بخشی از این نامه آمده است:

همانطور که مستحضرید برنامه هفتم توسعه به‌عنوان ریل‌گذار توسعه و پیشرفت کشور در پنج سال آینده، نقش مهمی در توسعه پایدار فناوری‌های نوین در کشور خواهد داشت. از فناوری‌هایی که طی سال‌های اجرای برنامه هفتم توسعه نقشی کلیدی و راهبردی در پیشرفت کشور خواهد داشت، فناوری هوش‌ مصنوعی و موضوعات مرتبط با اقتصاد دیجیتال خواهد بود.

این یک واقعیت است که در سال های اخیر هوش مصنوعی به‌عنوان یک فناوری داده ‌مبنا، تبدیل به یک ابزار مهم در جهت و جریان رقابت قدرت‌های مختلف شده است و بدیهی است که می‌تواند عرصه ‌ای برای بروز و ظهور و کنشگری فعالانه قدرت‌های نوظهور در این حیطه باشد.

در این راستا ضرورت طراحی راهبردی آینده ‌نگرانه و ملی، با در نظر گرفتن وضعیت خاص منطقه، از سوی معاونت، علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان که زمینه ‌ساز بهره‌مندی پایدار از این فناوری و در نهایت اقتدار ملی را به ارمغان می‌آورد، موضوعی است که می‌تواند با مشارکت ذی‌نفعان مختلف و از جمله انجمن شرکت های فناور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران میسر و نتیجه بخش باشد.

انجمن شرکت های فناور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران، آمادگی خود را جهت در اختیار قراردادن ظرفیت انجمن و هر گونه همکاری در خصوص برنامه های آن معاونت محترم را رسما اعلام می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ