۱۲ محصول جدید شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس رونمایی می‌شود

اقتصاد ایران: مدیر کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس از رونمایی ۱۲ محصول تولید شده توسط شرکت‌های عضو این مجموعه در بیست و دومین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، احمد عسگری با اشاره به اعلام فراخوان رونمایی از محصولات جدید شرکت های عضو پارک فناوری پردیس گفت: در مهلت مقرر، ۱۱۹ محصول از ۸۰ شرکت عضو پارک، شرکت‌های مرکز رشد و شرکت‌های شعب در فراخوان شرکت کردند که رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

مدیر کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس درباره شاخص‌های ارزیابی محصولات شرکت‌ها برای رونمایی در اجلاس سالانه پارک گفت: کامل بودن فرایند تجاری‌سازی محصول، عدم رونمایی قبلی محصول و دارا بودن ظرفیت بالفعل تولید، عدم وجود نمونه مشابه داخلی، دارا بودن مجوز و تأییدیه‌های فنی لازم از مراجع ذی‌صلاح و انجام فرایندهای لازم به‌منظور اخذ مالکیت‌های معنوی مرتبط با محصول از شاخص‌های اصلی برای رونمایی از محصولات جدید شرکت های عضو پارک فناوری پردیس است.

وی افزود: با در نظر گرفتن این شاخص ها، ۱۲ محصول از ۷ شرکت واجد شرایط لازم برای رونمایی در بیست و دومین اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس شدند.

عسگری گفت: در مراسم رونمایی از محصولات جدید پارک فناوری پردیس، شرکت‌ها می‌توانند مخاطبان خاص خود را نیز با همکاری پارک دعوت داشته باشند تا علاوه بر مهمانان حاضر، مخاطبان ویژه شرکت ها نیز در این مراسم حضور داشته باشند.

بر اساس این گزارش، فراخوان رونمایی از محصولات جدید پارک فناوری پردیس ابتدای تیرماه در سایت پارک و سایر ابزارهای اطلاع‌رسانی منتشر شد و شرکت‌های عضو تا تاریخ ۱۵ مردادماه برای ارسال اطلاعات محصولات خود فرصت داشتند.

بیست و دومین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس شهریورماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ