ارتقای سطح نشاط جامعه سرمایه‌گذاری برای کاهش آسیب‌ها است

اقتصاد ایران: بندرعباس- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: هرگونه هزینه و همکاری در افزایش سطح نشاط و تندرستی مردم سرمایه‌گذاری در مسیر کاهش آسیب‌های جسمی، روانی و اجتماعی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان کامرانی در سومین جلسه کارگروه اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده استان هرمزگان توقع امروز جامعه را توسعه ورزش‌های همگانی و توجه به سلامت محصولات غذایی دانست و اظهار کرد: آگاه‌سازی و افزایش سواد عمومی در حوزه اهمیت ورزش و تحرک، جامعه را به سمت ایجاد سبک زندگی سالم و نشاط می‌برد که ماحصل آن موفقیت‌های اجتماعی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ضمن قدردانی از حضور باشکوه و دشمن شکن مردم در حماسه اربعین حسینی و راهپیمایی‌های جاماندگان در استان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت، ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در طرح توسعه ورزش همگانی همکاری جدی داشته باشند و این مهم باید در بین کارکنان دولت نیز نهادینه شود چرا که در ارائه خدمت به مردم و تکریم و پاسخگویی تأثیر بسزایی دارد.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های محلی، افزود: نقش ارتباطی شبکه‌های بسیج و فعالان محلات در این امر اهمیت ویژه‌ ای دارد که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، هرگونه هزینه و همکاری در افزایش سطح نشاط و تندرستی مردم را سرمایه‌گذاری ارزشمندی در مسیر کاهش آسیب‌ها دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین شاخص موفقیت در طرح توسعه ورزش همگانی دسترسی آسان و رایگان مردم به خدمات و اماکن ورزشی در کنار مکان‌های عمومی است.

احسان کامرانی همچنین در خصوص اهمیت سلامت محصولات غذایی به ویژه محصولات لبنی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی باید نظارت کامل بر نقشه مسیر سفید از تولید، جمع‌آوری، حمل و نقل و توزیع داشته باشند چرا که به همان نسبت که بر مصرف محصولات لبنی تأکید می‌شود بیشتر از آن عرضه محصولات غیربهداشتی و بی‌کیفیت برای سلامت مردم زیانبار است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ