آماده برگزاری دیدار پرسپولیس و فولاد هستیم

اقتصاد ایران: قزوین- رییس هیئت فوتبال استان قزوین گفت: بر اساس اعلام تقویم بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران قرار است دیدار پرسپولیس با فولاد خوزستان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین باجیوند با اشاره به فضاسازی‌ها در رابطه با برگزاری بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در قزوین اظهار کرد: بر اساس اعلام تقویم بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران قرار است دیدار پرسپولیس با فولاد خوزستان جمعه هفته جاری در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شود.

وی با بیان اینکه لیگ برتر به دلیل برگزاری رقابت‌های تیم ملی نزدیک به ۲۰ روز تعطیل خواهد بود افزود: تیم شمس آذر نماینده استان در هفته سوم، میهمان تیم سپاهان خواهد بود و با درخواست پیگیری صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس با هیأت فوتبال استان قزوین، این دیدار به جهت امکانات و زیر ساخت‌های کافی و استقرار VAR در قزوین، این بازی در زمان مقرر در قزوین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مصاحبه‌های منتشر شده در سایت‌های خبری استان، به زمان پیش از بازی استقلال باز می‌گردد و با شرایط موجود، قزوین می‌تواند همچون میزبانی‌های موفق گذشته، میزبان این بازی لیگ برتری باشد.

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین با بیان اینکه تلاش دست اندرکاران ورزش و فوتبال در استان‌های موفق حضور هواداران و تماشاگران و ایجاد شور و هیجان در بازی‌های خانگی است ادامه داد: قزوین نشان داده یکی از میزبان‌های پر شور در لیگ برتر است و میزبان علاقمندان استان‌های مختلف در شهر قزوین خواهیم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ