شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیریتی سیستم اداری هستند

اقتصاد ایران: شبستر- فرماندار شبستر با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیریتی سیستم اداری هستند، گفت: کارمندان بسترسازان توسعه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح دوشنبه با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر در جمع خبرنگاران گفت: شهدا همواره زنده و نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند و همه ما باید با الگوگیری از آنان همه کارهای خود را با نیت الهی و خدمت صادقانه انجام دهیم.

مطهری خاطر نشان کرد: خوشبختانه رهبر بصیر و فرزانه انقلاب با اتکا به تجربه‌های ارزشمند اجرایی و تیزبینی خاص خویش کوشیده اند با نظارت دقیق بر عملکرد دولت مردان و نمایاندن نقاط قوت وضعف آنها دولت را در راه رسیدن به اهداف و چشم اندازی روشن و امید بخش یاری رسانند.

وی اظهار داشت: شهیدان رجایی وباهنر الگوی مدیریتی در سیستم اداری و نظام جمهوری اسلامی هستند و مدیران اجرایی باید زندگی، پشتکار و تلاش آنها را سرلوحه کاری خود قرار دهند

وی با بیان اینکه در هفته دولت برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی مختلفی در سطح شهرستان برگزار یا به بهره برداری می‌رسد، غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا و تجدید پیمان با آرمانهای مقدس آنان، دیدار مسئولین با امام جمعه محترم، تجلیل از کارمندان نمونه ادارات، افتتاح پروژه‌های عمرانی از جمله برنامه‌های هفته دولت در منطقه شبستر اعلام کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر از مسئولان ادارات منطقه خواست تا برنامه و عملکرد خود را در رسانه‌ها ارائه دهند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در عرصه اطلاع رسانی ایفا می‌کنند، تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند در تقویت وتحکیم وحدت مسئولان و مردم گام بردارند و در این بین لازم است اصحاب رسانه در انتشار مطالب دقت بیشتری نمایند و مسئولین را از مردم جدا ندانند، چرا که مسئولین به همین مردم تعلق دارند و مطالبات مردم را پیگیری می‌نمایند.

فرماندار شبستر هفته دولت را بهترین فرصت برای بررسی مسائل و مشکلات مردم دانست و تصریح کرد: در این هفته باید عملکرد دولت و نظام اسلامی باید صادقانه به اطلاع مردم برسد.

وی با اشاره به نامگذاری چهارم شهریور ماه به عنوان روز کارمند از آنها به عنوان بسترسازان توسعه در منطقه توصیف کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ