سردرگمی ارتش اسرائیل در ماجرای کشته شدن نظامی خود

اقتصاد ایران: ارتش رژیم اسرائیل بعد از کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان خود در منطقه ای در شمال غزه که از ماه‌ها پیش مدعی پاکسازی این منطقه است، در حال تحقیق است که این حادثه چگونه رخ داده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های رژیم اسرائیل دیروز یکشنبه از حادثه سخت برای نظامیان این رژیم در شمال نوار غزه گزارش دادند که طی آن چند نظامی اشغالگر در منطقه‌ای که بنا به ادعای صهیونیست‌ها پاکسازی شده و در کنترل ارتش متجاوز تل‌‌آویو است، کشته یا زخمی شده‌اند.

شبکه کان رژیم اسرائیل گزارش داد که ماجرای کشته شدن یکی از افسران ارتش این رژیم در حی الزیتون (شهر غزه) از این قرار است که نظامیان صهیونیست از تیپ 16 در چارچوب عملیات تعریض گذرگاه نتساریم، صبح دیروز یکشنبه برای اجرای این عملیات راهی شدند و در پشت "بولدوزر دی‌9" حرکت می‌کردند که یک بمب کنارجاده‌‌ای منفجر می‌شود.

در این حادثه، سرگرد «شلماه یهونتان حزوت» کشته شده و یک نظامی دیگر با درصد شدید، زخمی می‌شود. ارتش هم‌اکنون در حال بررسی این است که رزمنده فلسطینی از داخل تونل خارج شده و بمب را در نزدیک نیروهای متجاوز صیهونیست گذشته است یا اینکه این بمب از قبل در آنجا جاسازی شده است.

بعد از رسانه‌ای شدن این حادثه، ارتش رژیم صهیونیستی رسما تأیید کرد که سرگرد شلماه یهونتان حزوت نظامی 36 ساله در درگیری های مرکز نوار غزه کشته شده است.

رسانه‌های رژیم اسرائیل امروز دوشنبه در روز 325 طوفان‌الاقصی، به نقل از ارتش این رژیم، از کشته شدن یکی از نظامیان صهیونیست با درجه گروهبانی در درگیری‌های اخیر نوار غزه خبر دادند که با احتساب این نظامی، شمار تلفات ارتش در این جنگ از ابتدا تاکنون به 701 نفر رسید.

این آمار رسانه‌های رژیم اسرائیل است که قطره چکانی و با سانسور اعلام می شود و بنا به گفته منابع فلسطین تعداد کشته‌های متجاوزین بیش از این آمار است.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ