جزئیات افتتاح پروژه‌های عمرانی در استان سمنان اعلام شد

اقتصاد ایران: سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: به مناسبت هفته دولت در سراسر استان ۱۰۸ پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح می شود.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در طول ایام هفته دولت سال جاری ۱۰۸ پروژه عمرانی کلنگ زنی می‌شود، تاکید کرد: تعدادی از این طرح‌ها به خصوص در سمنان و شاهرود کلنگ زنی شده و مابقی طرح‌ها نیز در ادامه این هفته کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای این طرح‌ها یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف خواهد شد، افزود: عمده این اعتبارات از محل سفر استانی شهید جمهور به استان سمنان است.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه هفت پروژه با اعتبار ۲۰۱ میلیارد تومان مرتبط به سطح استان است به این معنی که به شهرستان خاصی اختصاص ندارد، تاکید کرد: شهرستان میامی با ۲۹۳ میلیارد تومان پروژه بیشترین میزان کلنگ زنی را در سراسر استان به خود اختصاص داده است.

حمیدی با بیان اینکه ۱۶ پروژه در این شهرستان کلنگ زنی می‌شود، ابراز کرد: پس از میامی شاهرود با ۱۴ پروژه و ۱۹۳ میلیارد و ۶۳۹ میلیون تومان است همچنین ۲۲ پروژه با اعتبار ۱۹۴ میلیارد تومان نیز در گرمسار کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سهم سمنان ۴۸ میلیارد تومان در قالب هشت پروژه عمرانی است، تاکید کرد: در دامغان ۱۶ طرح با اعتبار ۱۲۶ میلیارد تومان، در مهدیشهر ۱۳ پروژه با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان و در سرخه هفت طرح با اعتبار ۴۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه کلنگ پنج طرح با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز در آرادان بر زمین می‌خورد، تاکید کرد: هر روز یک شهرستان میزبان دولتمردان و به خصوص استاندار سمنان است تا مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های هفته دولت انجام شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ