اقدام حزب الله یک حرکت اربعینی است

اقتصاد ایران: همدان_نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت:اقدام حزب الله لبنان در پاسخ به جنایت‌های صهیونیست‌ها اقدام اربعینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احد آزادیخواه شامگاه یکشنبه در جمع راهپیمایان اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین ملایری ضمن تسلیت چهلمین روز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله حسین (ع) اظهار کرد: اربعین یادگار سید الشهدا است و در زیارت نامه اربعین اهداف قیام حضرت تبیین شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ثواب خواندن زیارت اربعین به عنوان یکی از زیارتهای سفارش شده در روایات گفت: در زیارت نامه اربعین آمده که امام حسین (ع) خودش را برای نجات جامعه از گمراهی و جهالت فدا کرد.

وی با بیان اینکه مهم نیست در کجای عالم همراه با حسین (ع) باشیم، مهم تقرب به اهداف امام حسین (ع) بوده افزود: آنهایی که از اهداف امام دور مانده‌اند، امروز جاماندگان هستند نه آنهایی که نتوانستند به کربلا بروند.

آزادیخواه به دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب در این دیدار اربعین یادآور حماسه و جنگ بین و حق و باطل است که همواره در تاریخ حضور داشته است.

وی با بیان اینکه در آن روز جنگ بین حق و باطل و بین یزید و سید الشهدا (ع) بود تصریح کرد: به فرموده شهید مطهری امروز ما باید یزید زمان و باطل امروز را بشناسیم از مظلوم دفاع کنیم و علیه ظالم بپا خیزیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام امروز حزب الله لبنان و حمله به مقر صهیونیست‌ها افزود: در واقع این حمله یک نمونه کار اربعینی و حماسه اربعین بود.

وی اظهار کرد: مردم آزاده دنیا به یاد و فکر مردم مظلوم غزه قیام خود را ادامه دهند و به یاری مردم مظلوم غزه بشتابند تا ریشه ظلم و ظالمین هر چه زودتر کنده شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ