۱۱۵ پروژه برقرسانی درغرب مازندران افتتاح می شود

اقتصاد ایران: نوشهر - مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با اشاره به بهره برداری از ۱۱۵ پروژه برق رسانی گفت: نیروگاه خورشیدی ۱۰ کیلوواتی در عباس آباد از جمله طرح ها است.

مصطفی بابایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با هفته دولت و با همت و تلاش همکاران این شرکت، ١١۵ پروژه صنعت برق به بهره برداری می‌رسد و این پروژه‌ها در قالب طرح‌های توسعه شبکه‌های برق شهری و روستایی، رفع نقاط ضعف ولتاژ، توسعه، بهسازی و احداث فیدرهای خروجی پست‌های فوق توزیع، تأمین برق چاه آب کشاورزی، تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار و نیروگاه انرژی تجدیدپذیر با اعتباری بالغ بر ١٣٩٠ میلیارد ریال انجام شد.

این مقام مسئول افزود: در این پروژه‌ها ٧١ دستگاه ترانسفورماتور، ٣٨ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ٩١ کیلومتر شبکه فشار ضعیف نصب و احداث گردید و همچنین ٢٠٨ کیلومتر از شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

بابایی یکی از روش‌های توسعه پذیری و تأمین برق پایدار را گسترش استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر به ویژه سامانه‌های خورشیدی دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از سامانه‌های خورشیدی جهت تأمین برق پاک و با استفاده از طبیعت، نگرانی‌های زیست محیطی را کاهش داده و امکان تأمین برق پایدار برای مشترکان را تسهیل می‌کند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای ماده ٨ مصوبات شورای عالی انرژی کشور و همچنین تولید انرژی برق پاک با استفاده از سامانه‌های خورشیدی، این شرکت پیشگام شده و نسبت به احداث نیروگاه خورشیدی ١٠ کیلوواتی در ساختمان اداری امور برق عباس آباد اقدام کرده است.

وی هدف از افتتاح این طرح‌ها را افزایش رضایتمندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن برای مردم دانست.

بابایی ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی همکاران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران بخصوص در ایام اوج مصرف تابستان، گفت: رسالت ما خدمت صادقانه به مردم شریف غرب مازندران است تا با همکاری و همدلی مسیر توسعه و پیشرفت میهن را هموار کرده و رفاه و آسایش را برای مردم به ارمغان آوریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ