پشت پرده ماجرای پرسپولیسی نشدن مرادمند!

اقتصاد ایران: محمدحسین مرادمند یکی از معروف‌ترین بازیکنانی بود که تا همین هفته پیش مشخص نبود در استقلال می‌ماند یا نه؟

جام جم: محمدحسین مرادمند یکی از معروف‌ترین بازیکنانی بود که تا همین هفته پیش مشخص نبود در استقلال می‌ماند یا نه؟

مرادمند بعد از پایان فصل، با این عنوان که بازیکن آزاد است، شرط و شروط جدیدی برای استقلال گذاشت. منتهی باشگاه استقلال این موضوع را نپذیرفت و گفت او قرارداد دارد. مرادمند بی‌توجه به این مسأله مذاکرات با چند باشگاه را آغاز کرد. او حتی با گاریدو سرمربی پرسپولیس دیدار داشت.

قرمزها با این بازیکن به توافق نهایی رسیدند وقرار شد به صورت رسمی این توافق اعلام شود. قبل از این ماجرا، علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شد و پرسپولیس خواستار غرامت شد. شکایت رسمی این باشگاه، ابهامات زیادی در قرارداد علیرضا و تراکتور به وجود آورد، به شکلی که مرادمند نیز نگران شد مبادا کار استقلال با او شکایت بکشد. از سویی مدیر برنامه مرادمند نیز از سازمان لیگ استعلام گرفت و متوجه شد علت سکوت استقلال در قبال این بازیکن، انتظار برای امضای قرارداد با پرسپولیس و بعد شکایت برق آساست. به همین دلیل مرادمند زیرمیز زد و به قرمزها گفت نمی‌تواند قرارداد امضا کند. خیلی از هواداران تصور می‌کردند شاید مشکل این بازیکن حل شود و دوباره به استقلال بازگردد ولی دو مسأله وجود داشت؛ اول این‌که جواد نکونام ایمان سلیمی را حفظ کرد تا دیگر برای خط دفاع بازیکن نخواهد. دوم این‌که باشگاه حاضر نبود بیش از ۲۰ میلیارد تومان به مرادمند بدهد، این در حالی است که خواسته مالی او بالاتر بود. 

   مرادمند که سابقه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه دارد تا به این شکل از محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم برخوردار باشد، بعد از جدایی علی نعمتی بحث حضورش در پرسپولیس شکل گرفته بود و با تماس‌هایی از سوی این باشگاه نیز مواجه شد. با این حال او با رد این پیشنهادات و انتظار برای بازگشت دوباره به استقلال، در پایان هفته دوم و تقابل تیمش با ملوان بندرانزلی به تمرینات این تیم برگشت و در بازی تدارکاتی آبی‌ها  نیز در ترکیب این تیم قرار گرفت.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ