ظاهرا برخی از گوشی‌های وان‌پلاس با مشکل مادربرد مواجه شده‌اند

اقتصاد ایران: کاربران گوشی‌های پرچم‌دار قدیمی‌تر وان‌پلاس انتظار دارند که این شرکت هرچه سریع‌تر به مشکل خرابی مادربردها واکنش نشان دهد.

کاربران وان‌پلاس بارها با مشکلات متعددی همچون انفجار شارژرها و گوشی‌های خود مواجه شده‌اند. اخیراً نیز برخی از کاربران خط سبز را روی گوشی‌هایشان مشاهده کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد گوشی‌های پرچم‌دار وان‌پلاس اکنون نیز کاربران را با مشکلات جدیدی روبه‌رو کرده‌ است.

تعدادی از کاربران گوشی‌های پرچم‌دار قدیمی مانند وان‌ پلاس ۱۰ پرو و وان‌ پلاس ۹ پرو از مرگ مادربردهای گوشی‌ وان پلاس خود شکایت کرده‌اند. برخی از کاربران اعلام کردند که گوشی‌هایشان به‌طور ناگهانی از کار افتاده و صفحه‌نمایش آن‌ها به رنگ مشکی درآمده است.

یکی‌ از کاربران گوشی وان‌پلاس ۱۰ پرو مدتی با کندی و گرمای بیش‌از‌حد گوشی مواجه بود و بعد هم دستگاهش به‌طور کامل از کار افتاد. او اعلام کرد با اینکه از روش‌های مختلف عیب‌یابی مانند بررسی چرخه‌ی باتری و انجام هارد ریست و نگه‌داشتن دکمه‌های پاور گوشی استفاده کرد، بازهم گوشی راه‌اندازی نشد. این کاربر به مرکز خدمات مراجعه کرد و مشخص شد که مادربرد گوشی خراب شده است. او در‌نهایت مجبور شد مبلغ زیادی را برای انجام تعمیرات پرداخت کند.

یکی‌‌ از کاربران گوشی وان‌ پلاس ۱۰ پرو 5G بعد از دانلود به‌روزرسانی یکی از نرم‌افزارها با مشکل مشابهی مواجه شد. این کاربر اعلام کرد که صفحه‌ی گوشی‌ او فریز شد و از کار افتاد و دیگر شارژ نشد. طبق گفته‌ی او، مرکز خدمات مرگ مادربرد را تشخیص داد و هزینه‌ی تعمیرات آن حدود ۴۲٬۰۰۰ روپیه (۵۰۱ دلار) شد.

مقالات مرتبط
  • رئيس وان پلاس در واکنش به حواشی: گوشی‌های فروخته‌شده را پس می‌گیریم
  • وان‌پلاس نمایشگر برخی از گوشی‌های قدیمی را رایگان عوض می‌کند

کاربران زیادی تجربیات مشابهی درزمینه‌ی خراب‌شدن مادربردها داشتند و درباره‌ی مشکلات سخت‌افزاری گوشی‌های این برند شکایت کردند. بسیاری از آن‌ها اعلام کردند که اعتماد خود را به برند وان‌پلاس از دست داده و ناامید شده‌اند. برخی از آن‌ها به‌دلیل تجربیات مثبتی که در خرید گوشی‌های وان‌پلاس داشتند، این برند را به دوستان خود معرفی کرده بودند؛ اما اکنون پشیمان هستند.

وان‌پلاس هنوز اقدامی برای رفع این مشکلات نکرده‌ است که باعث شده نحوه‌ی ارائه‌ی خدماتی مانند کنترل کیفیت محصولات و پشتیبانی از مشتریان شرکت وان‌پلاس با انتقاد مواجه شود. کاربران انتظار دارند این برند هرچه سریع‌تر راه‌حل‌هایی همچون تعمیرات رایگان و افزایش مدت‌زمان گارانتی یا به‌روزرسانی نرم‌افزارها را دراختیارشان قرار دهد. رفع سریع این مشکلات به حفظ اعتبار این برند کمک خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ