لباس‌شویی ۱۰ کیلوگرمی ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند و قیمت منطقی معرفی شد

اقتصاد ایران: شیائومی لباس‌شویی ۱۰ کیلوگرمی خود با نام Mijia Super Clean را فقط برای بازار چین رونمایی کرد.

شرکت شیائومی به‌تازگی ماشین لباسشویی جدیدی به نام Mijia Super Clean را معرفی کرده است که گنجایش شست‌وشوی ۱۰ کیلوگرمی دارد و فقط به بازار چین عرضه می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی این ماشین لباسشویی سیستم وزن‌سنج هوشمند آن است که باتوجه‌به وزن لباس‌ها، سطح آب را تنظیم می‌کند. این ویژگی نه‌تنها به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی کمک می‌کند؛ بلکه باعث می‌شود تا لباس‌ها به بهترین شکل ممکن شسته شوند.

این ماشین لباسشویی نسبت تمیزکنندگی چشمگیری دارد و به‌گفته‌ی شیائومی، می‌تواند بیش از ۹۹ درصد از مایت‌ها (موجودات میکروسکوپی از خانواده‌ی کنه‌ها) را از بین ببرد. این ویژگی برای افرادی کاربردی خواهد بود که به بهداشت و تمیزی لباس‌هایشان اهمیت می‌دهند یا کودکان خردسال دارند.

ماشین لباس‌شویی از نمای سه رخ کنار
Xiami

ماشین لباسشویی Mijia Super Clean از ۱۰ حالت شست‌وشوی تخصصی و ۸ سطح آب متفاوت برخوردار است که به کاربران امکان می‌دهد تا بر‌اساس نوع و میزان کثیفی لباس‌ها، بهترین حالت شست‌وشو را انتخاب کنند. این تنوع در حالت‌های شست‌وشو، باعث می‌شود که لباس‌ها به بهترین شکل ممکن شسته شوند و از آسیب‌دیدن آن‌ها جلوگیری شود.

ماشین لباس‌شویی از نمای بالا
Xiami

طراحی این ماشین لباسشویی نیز بسیار جمع‌وجور است و تنها ۰٫۳ متر‌مربع از فضا را اشغال می‌کند؛ بنابراین، برای افرادی مناسب است که خانه‌های کوچک دارند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این ماشین لباسشویی، گزینه‌ی شروع سریع آن است که با فشار طولانی می‌توان آن را فعال کرد. این ویژگی برای افرادی کاربردی خواهد بود که زمان کمی دارند و می‌خواهند سریعاً لباس‌های خود را بشویند.

ویژگی‌های ماشین لباس‌شویی
Xiami

ماشین لباسشویی جدید شیائومی به‌گونه‌ای طراحی شده است که به پارچه‌های ظریف آسیب نرساند و خطر گیرکردن را کاهش دهد. همچنین، به فیلتر پرز بهبودیافته مجهز است که می‌تواند پرز و موهای بیشتری را درمقایسه‌با مدل‌های قبلی جمع‌آوری کند. این ویژگی باعث می‌شود که لباس‌ها پس از شست‌وشو تمیزتر و بدون پرز باشند.

مقالات مرتبط
  • بهترین ماشین‌های لباسشویی خارجی در بازار ایران [مرداد ۱۴۰۳]
  • لباسشویی و خشک‌کن ۲۰۲۴ شیائومی با طراحی مدرن و قابلیت‌های هوشمند معرفی شد

ماشین لباسشویی Mijia Super Clean سرعت چرخش ۷۲۰ دور‌بر‌دقیقه و بهره‌وری انرژی سطح ۲ دارد و با منبع تغذیه ۲۲۰ ولت با توان ۵۰ هرتز کار می‌کند. ابعاد این دستگاه ۵۶۰ در ۶۱۰ در ۹۲۰ میلی‌متر و وزن آن ۲۸ کیلوگرم است. علاوه‌بر‌این، یک عملکرد رزرو هوشمند ۲۴ ساعته برای برنامه‌ریزی لباسشویی در ساعات غیراوج مصرف نیز دارد.

قیمت ماشین لباسشویی Mijia Super Clean درحدود ۱٬۱۹۹ یوان (معادل ۱۶۸ دلار) است و فقط برای بازار چین عرضه می‌شود. این ماشین لباسشویی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و ابعاد کوچک و قیمت مناسب خود، می‌تواند گزینه‌ای عالی برای افرادی باشد که به‌دنبال ماشین لباسشویی باکیفیت و جمع‌و‌‌جور و کارآمد هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ