حادثه عظیم اربعین مقدمه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است

اقتصاد ایران: بجنورد_ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حادثه عظیم و وحدت گسترده شیعیان و دلدادگان اباعبدالله الحسین(ع) در پیاده روی اربعین مقدمه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید رفیعی یک‌شنبه شب در جمع ورزشکاران نوجوان در سالن ورزشی صالحین بجنورد عنوان کرد: قاعده بازی حادثه کربلا این بود که در ظاهراً امام حسین (ع) باخت اما سبک زندگی امام بر این بود که زیر بار ظلم به هیچ قیمتی نرود.

وی به تبیین چرایی حادثه روز عاشورا پرداخت و گفت: یزید ملعون در مجلس معروفش سرهای مبارک امام حسین (ع) و اصحابش و اهل بیت امام را نشاند تا به همه نشان بدهد هر که با حاکمیت او مخالفت کند چه عاقبتی دارد اما حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) با خطبه کوبنده شأن قاعده بازی را تغییر دادند و آن جایی که گفت ما جز زیبایی چیزی ندیدم کاری کرد که یزید اعتراف کرد ما اسیر زینب هستیم.

وی ادامه داد: بعد از این مجلس بود که یزید دستور داد اموال غارت شده اهل بیت امام حسین (ع) را به آنها برگردانند و سرهای مبارک شهدای مظلوم کربلا را به بدن‌ها ملحق کنند.

وی به حمله مجاهدان حزب ا…به زیرساخت‌های اسرائیل و انتقام شهادت فواد شکر اشاره و تاکید کرد: درست است که اسرائیل غاصب ۵۰ هزار نفر از مردم مظلوم و مقتدر غزه را به شهادت رسانده است اما لرزه‌ای به تن اسرائیل ضعیف افتاده است و آن هم به دلیل جسارتی که در شهادت مهمان عزیزمان شهید هنیه داشتند.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل از انتقام ایران بشدت می‌ترسد، افزود: ما سر سفره حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) بزرگ شدیم و مقتدرانه انتقام خواهیم گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ