خدمات دهی ۲۵۰ دستگاه اتوبوس سپاه برای انتقال زوار اربعین در مهران

اقتصاد ایران: ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از خدمات دهی ۲۵۰ دستگاه اتوبوس سپاه برای انتقال زوار اربعین در مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، امروز (۴ شهریورماه) در نشست قرارگاه اربعین که در ساختمان مانیتورینگ شهر مهران برگزار شد، با تشریح اقدامات سپاه در اربعین اظهار داشت: بخشی از نیروهای سپاه از ۱۵ مردادماه و تمامی نیروها از ۲۳ مردادماه در مرز مهران مستقر شده‌اند و تا چند روز پس از اربعین در خدمت زوار خواهند بود.

سردار حسینی با تأکید بر اینکه تمامی خدمات ارائه شده در اربعین بر پایه امنیت پایدار است، افزود: در بخش اطلاعات و عملیات، همکاران ما در کنار سایر دستگاه‌ها به ویژه اعضای محترم شورای تأمین، در زمینه‌های پایش تصویری، دفاع زیستی و بیوتروریسم، کنترل ریزپرنده‌ها و جمینگ، و همچنین در طرح‌های عملیاتی، امنیتی و چک و خنثی‌سازی تلاش ویژه‌ای انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: اداره ۷۲ موکب برای خدمات‌رسانی به زائران از دیگر اقدامات ویژه سپاه بود که در این مواکب، ۱ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۸۴ پرس غذا و ۲ میلیون و ۸۸۴ بطری آب معدنی در میان زوار توزیع شد و همچنین ۱۸۰ هزار و ۹۰۷ نفر نیز اسکان داده شدند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: اقدام ویژه دیگر سپاه در زمینه حمل‌ونقل است که ۲۲۱ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس سپاه و ۲۵۰ دستگاه اتوبوس جوان‌سیر که هم‌اکنون در خط سرویس‌دهی هستند برای سهولت تردد و جلوگیری از معطلی زائران در حال خدمت به مسافران هستند.

وی با اشاره به اهمیت بالای بهداشت و درمان، بیان داشت: نیروی زمین سپاه با استقرار یک بیمارستان فوق‌تخصصی مجهز به تجهیزات مدرن در مرز مهران، ۲۵ هزار و ۱۲۵ مورد درمان را به ثبت رسانده است که تا چند روز آینده نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ