دشمن در پی آتش‌بس نیست/ مقاومت با ترور رهبرانش قدرت می‌گیرد

اقتصاد ایران: یکی از اعضای ارشد جنبش حماس با بیان اینکه توقف جنگ غزه اولویت نخست این جنبش است، تأکید کرد که مقاومت شروط جدید رژیم صهیونیستی و نتانیاهو را برای آتش بس نخواهد پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «اسامه حمدان» از اعضای ارشد جنبش حماس گفت: توقف جنگ علیه غزه اولویت اول ماست ولی رژیم اشغالگر تا این لحظه نیز همچنان در حال تعلل است.

حمدان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الاقصی افزود: پس از حمله به رفح به میانجی‌ها اعلام کردیم که دشمن صهیونیستی به دنبال آتش‌بس نیست. دشمن شروط جدیدی را برای پذیرش توافق تعیین کرده و از آنچه قبلاً با آن موافقت کرده بود، عقب نشینی کرده است.

وی ادامه داد: هیئت حماس امروز دیدگاه و نظر ما را به اطلاع میانجی‌ها رساند. دشمن از اشغال مجدد محور فیلادلفیا و اداره گذرگاه رفح توسط طرف‌های غیر فلسطینی سخن می‌گوید.

حمدان تصریح کرد: دولت آمریکا با صحبت در مورد توافق قریب‌الوقوع برای اهداف انتخاباتی، امید کاذب می‌دهد. ما هیچ حرف و حدیثی را در مورد عقب‌نشینی از آنچه در دوم جولای با آن موافقت کردیم یا شروط جدید، نمی‌پذیریم.

این عضو ارشد حماس خاطرنشان کرد: اگر این ملت فلسطین نبود این مقاومت هم ایجاد نمی‌شد، زیرا این ملت است که این مقاومت را ساخته و از آن حمایت می‌کند و جانفشانی‌های غیر قابل وصف از خود نشان داده است. جانفشانی‌های ملت فلسطین ما را موظف می‌کند که بهترین نتایج را ارائه دهیم و در مسیر امتیازدهی پیش نرویم.

وی همچنین گفت: مقاومت علیرغم ظلم و جنایات گسترده دشمن و دردهایی که بر مردم ما وارد شده است، به مقابله شجاعانه با رژیم اشغالگر ادامه می‌دهد. ما جلسات متعددی را با دیگر گروه‌های فلسطینی برگزار کردیم تا به یک چشم‌انداز ملی برسیم و بر سر تشکیل دولت فلسطین توافق کنیم.

حمدان اظهار داشت: جانفشانی‌های حماس بخشی از جانفشانی‌های ملت فلسطین است و با شهادت هر فلسطینی، این جنبش بیشتر رشد می‌کند. ما با ترور رهبرانمان بیشتر قدرت می‌گیریم.

وی در پایان گفت: حماس همچنان بر ادامه این راه و کسب دستاوردهای بیشتر مصمم است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ