انعکاس سوگواری جاماندگان اربعین با فعالیت بیش از ٣۵٠ خبرنگار

اقتصاد ایران: رشت- مسئول بسیج رسانه گیلان گفت: بیش از ۳۵۰ خبرنگار و عکاس خبری در گیلان مسئولیت انعکاس مراسم های روز اربعین حسینی را بر عهده داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برپایی موکب رسانه استان گیلان در حاشیه مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی اظهار کرد: موکب رسانه گیلان با برپایی میز گردهای رسانه‌ای با حضور مهمانان استانی و برگزاری نمایشگاه عکس از خدمات اصحاب رسانه استان گیلان در فعالیت‌های مختلف ملی و بومی برپا شد.

وی با بیان اینکه قریب به ٣۵٠ خبرنگار و عکاس‌های خبری در سراسر استان گیلان مسئولیت انعکاس مراسم‌های سوگواری سید و سالار شهیدان در روز اربعین حسینی را برعهده داشتند، گفت: امروز بیش از ٣٠ خبرنگار گیلانی نیز با حضور در همایش بین المللی اربعین حسینی در کربلای معلی شکوه حضور عاشقان و ارادتمندان به سید و سالار شهیدان در سراسر جهان را منعکس کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه در موکب رسانه گیلان آثار خبرنگاران گیلانی در اربعین حسینی به نمایش گذاشته شد، افزود: یادمان شهدای رسانه، روایت پیشرفت خبرنگاران و فعالیت رسانه‌ای بانوان تحت عنوان «گیلان قطب بانوان رسانه کشور» به نمایش گذاشته شد.

پارسا با بیان اینکه بازسازی دفتر رسانه‌ای از جمله هیئت تحریریه و میزگرد زنده خبری از دیگر برنامه‌های اجرایی موکب رسانه گیلان بود، افزود: ضبط برنامه رادیویی و انعکاس نظرات مخاطبین و حاضرین موکب رسانه‌ای گیلان از دیگر برنامه‌های موکب رسانه گیلان بود.

وی با بیان اینکه ابزار رسانه‌ای مورد نیاز خبرنگاران از قدیم تا به امروز به صورت نمادین در موکب رسانه‌ای گیلان به نمایش گذاشته شد و مشکلات مردم به عنوان مطالبه توسط آنان مطرح و با پیگیری خبرنگاران حاضر در موکب همراه بود که تا حصول نتیجه این پیگیری‌ها ادامه دارد.

پارسا افزود: نمایش تاریخچه روزنامه‌های قدیم گیلان از جمله «خیرالکلام» و روزنامه «جنگل» و همچنین بیان تعداد رسانه‌های مکتوب و مجازی همراه با آمار و مستندات از دیگر بخش‌های مهم موکب رسانه‌ای گیلان بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ