تصویر زنی که پهن‌ترین زبان جهان را دارد

اقتصاد ایران: زنی که رکورد گینس عریض‌ترین زبان جهان را به نام خود ثبت کرده، می تواند همزمان چهار آب‌نبات چوبی را با زبانش بلیسد!

روزیاتو: زنی که رکورد گینس عریض‌ترین زبان جهان را به نام خود ثبت کرده، می تواند همزمان چهار آب‌نبات چوبی را با زبانش بلیسد! بریتانیا لاکایو، اهل شهر هوستون در ایالت تگزاس، زبانی به پهنای تقریباً ۱۰ سانتی‌متر دارد. زبان او آن‌قدر بزرگ است که تقریباً هم‌عرض یک کارت اعتباری است.

این وکیل که دفتر حقوقی خود را اداره می‌کند، می‌تواند همزمان چهار آب‌نبات چوبی را بلیسد و حتی یک شکلات بزرگ را با زبانش نگه دارد. بریتانیا تصمیم گرفت که اندازه زبان خود را با رکورددار قبلی که پهنای زبانش ۷.۳ سانتی‌متر بود، مقایسه کند. او متوجه شد که زبانش با پهنای ۷.۹ سانتی‌متر، حتی از رکورددار قبلی گینس هم بزرگ‌تر است.

بریتانیا که از کشف خود شگفت‌زده شده بود، بلافاصله با مسئولین گینس تماس گرفت و توانست عنوان عریض‌ترین زبان جهان را کسب کند. وقتی زبانم را به دیگران نشان می‌دهم، بیشتر آن‌ها شگفت‌زده می‌شوند و می‌خندند. معمولاً سوالات جالبی از من می پرسند، اما من مثل همه غذا می‌خورم و می‌نوشم و هیچ‌وقت مشکلی با زبانم نداشته‌ام.

بریتانیا در یک کلیپ که در شبکه‌های اجتماعی گینس منتشر شده، زبان خود را بیرون می‌آورد و سپس شکلات بزرگی را با زبانش نگه می‌دارد و خط‌کشی را در کنار زبان خود قرار می‌دهد.

تصویر زنی که پهن‌ترین زبان جهان را دارد

در توضیح این ویدیو آمده است: عریض‌ترین زبان (زنان) با پهنای ۷.۹ سانتی‌متر متعلق به بریتانیا لاکایو است. این ویدیو بیش از ۲۲۱,۰۰۰ بازدید و ۹,۰۰۰ لایک داشته و کاربران زیادی را شگفت‌زده کرده است.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ