افزایش ۳۰۰ موردی دوربین‌های نظارتی در مسیر مراسم جاماندگان اربعین

اقتصاد ایران: معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت: امروز ۳۰۰ دوربین نظارتی به ظرفیت کنترلی مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در اتاق کنترل و مدیریت ترافیک راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین که در محل معاونت حمل‌ونقل تشکیل شد پیرامون آخرین اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت شهری تهران برای برگزاری بهتر راهپیمایی جاماندگان اربعین گفت: شهرداری مانند سنوات گذشته برنامه‌ریزی خوبی در حوزه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی برای برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین داشته است. در حوزه حمل و نقل ترافیک امسال ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران در نظر گرفتیم.

هرمزی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در رابطه با جابجایی شرکت کنندگان مراسم جاماندگان اربعین از شهرهای اقماری تهران پرداخت و اظهار کرد: ۴۰ دستگاه اتوبوس اختصاصاً برای حمل و نقل زائران شرکت کننده در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین به شهرهای اقماری تهران در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در ۱۱ محور اتوبوس و در هشت محور ون برای جابجایی عزاداران در نظر گرفتیم که عمده حضور ون‌ها در ناحیه ایستگاه مترو شهرری به بعد بود.

وی افزود: خدمت رسانی اتوبوسرانی تهران به زائران از ساعت ۵ صبح امروز آغاز شد و تا پایان مراسم نیز ادامه یافت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: به جز حوزه اتوبوسرانی در بخش مترو نیز برای جابجایی زائران تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. مترو تهران امروز از ساعت ۵:۳۰ صبح به صورت رایگان در اختیار زائران برای شرکت در راهپیمایی جاماندگان اربعین قرار داشت.

هرمزی افزود: همچنین امسال شبکه مترو پرند نیز به بخش حمل و نقلی این راهپیمایی افزوده شده است خود این موضوع امکان ویژه‌ای برای جابجایی ساکنان شهرهای اقماری تهران به راهپیمایی جاماندگان فراهم کرده است.

وی در رابطه با سایر تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده گفت: امسال در بیش از ۸۰ نقطه انسداد فیزیکی داشتیم و همچنین ۳۰۰ دوربین نظارتی نیز به ظرفیت کنترلی مسیر اضافه شد که در نتیجه آن تمام مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین تحت نظارت دوربینی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قرار گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ