حمله بزرگ صبح امروز مقاومت را به حزب‌الله تبریک می‌گوییم

اقتصاد ایران: دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن ضمن استقبال از حمله انتقام‌جویانه صبح امروز حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی بر حتمی‌بودن واکنش یمن به حملات رژیم صهیونیستی به این کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به حمله انتقام‌جویانه صبح امروز حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی بیانیه‌ای را صادر کرد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: حمله بزرگ و جسورانه صبح امروز مقاومت علیه دشمن اسرائیلی را به حزب‌الله و دبیرکل آن تبریک می‌گوییم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این واکنش قوی و اثرگذار در عمق اراضی اشغالی که همچنان ادامه خواهد داشت، مؤید آن است که مقاومت در وعده‌ها و تهدیدات خود صادق و نسبت به اجرای آن‌ها مقتدر و نیرومند است.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن افزود: دستان قهرمانان مقاومت اسلامی را می‌فشاریم، به آن‌ها تبریک می‌گوییم و از تمامی گزینه‌ها و عملیات‌های واکنشی علیه دشمن صهیونیست حمایت می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: بار دیگر تاکید می‌کنیم که واکنش یمن حتماً انجام خواهد شد و گذر زمان و میدان نبرد است که این موضوع را اثبات خواهد کرد.

گفتنی است کمی پیش‌تر حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مرحله نخست عملیات انتقامی در پاسخ به ترور شهید «فؤاد شکر» از سوی رژیم صهیونیستی با موفقیت کامل به پایان رسیده است و این مرحله‌ای بوده که طی آن پادگان‌ها و مراکز نظامی اسرائیلی هدف قرار گرفتند تا پهپادهای هجومی بتوانند به هدف مورد نظر در عمق اراضی اشغالی برسند و پهپادها طبق برنامه عبور کردند.

در این بیانیه آمده است: شمار موشک‌های شلیک شده تاکنون بالغ بر ۳۲۰ موشک است و مراکزی که هدف قرار گرفتند، عبارتند از پایگاه میرون، استحکامات نافی زیو، پایگاه گعتون، استحکامات الزاعوره، پایگاه السهل، پادگان‌های گیلع، یوآو، یردن و نفح در جولان اشغالی، پایگاه عین زیتیم و پادگان راموت نفتالی.

حزب الله بیان کرد: جزئیات بیشتر درباره عملیات نظامی در بیانیه های بعدی اعلام خواهد شد.

صبح امروز یکشنبه ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ حزب الله از واکنش اولیه به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت که طی آن «فؤاد شکر» فرمانده بارز حزب الله به شهادت رسید، خبر داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ