همه منتظرند ایران به وعده صادق و تنبیه متجاوز عمل کند

اقتصاد ایران: اصفهان-امام جمعه موقت اصفهان گفت: همه مردم منتظر هستند که ایران به وعده صادق خود که تنبیه متجاوز است، عمل کند و دل‌های نگران همه را و مظلومان فلسطین را شاد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی ظهر یکشنبه در جمع جاماندگان اربعین حسینی در گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین در جای جای کشور از جمله اصفهان صورت گرفت.

وی افزود: این اجتماع نشان می‌دهد که عشق امام حسین (ع) و خاندان او و آخرین ذخیره الهی حضرت مهدی (عج) با تمام وجود ما عجین شده است.

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: همه کسانی که در شهرها و روستاها در پیاده روی اربعین شرکت کردند علاقه‌مند به پروردگار و اهل بیت هستند و این علاقه سبب تقرب می‌شود و یکی از نشانه‌های تبعیت از پروردگار عشق به اوست و همین امر عامل جوشش حرکت به سمت اهل بیت و حتی ترک گناه است.

وی حرکت در مسیر صراط مستقیم، تبعیت از اهل بیت (ع) و امروز تبعیت از ولی فقیه زمانه را از ارکان عمل به دستورات پروردگار دانست و افزود: در قانون اساسی ما هم گنجانده شده که تبعیت از ولی فقیه را فریضه واجب خود میدانیم.

آیت الله مهدوی خاطر نشان کرد: در سحرگاه امروز بخشی از عملیات حزب الله لبنان انجام شد و امیدواریم به نتایج مطلوب بیشتری برسند و همه مردم منتظر هستند که ایران به وعده صادق خود که تنبیه متجاوز است، عمل کند و دل‌های نگران همه را و مظلومان فلسطین را شاد کنند.

وی افزود: کشور ایران و کشورهای مقاومت همراه یکدیگرند و برای مقابله با جنایتکار از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

امام جمعه موقت اصفهان در پایان یادآور شد: امیدواریم این همکاری‌ها علیه استکبار جهانی ثمربخش باشد و نتایج آن را با دعای جاماندگان اربعین اعلام خواهیم کرد و زیر پرچم حضرت مهدی (عج) شاهد باشیم که ظلم استکبار پایان می‌یابد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ