۸ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی فعال است

اقتصاد ایران: مشهد- مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: هشت پایگاه انتقال خون در مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی امروز مصادف با اربعین حسینی به منظور خدمت رسانی فعال است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اصغریان اظهار کرد: هشت پایگاه انتقال خون در مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی امروز یکشنبه چهارم شهریور ماه مصادف با اربعین حسینی به منظور خدمت رسانی به مجاوران و زائران رضوی و مشارکت در پویش نذر خون حسینی فعال است.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی افزود: امروز همزمان با اربعین حسینی سه پایگاه انتقال خون در مشهد شامل پایگاه فنی مرکزی امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی (تقی‌آباد) و پایگاه شهید مالک رحمتی (امید) واقع در نبش خیابان شیرازی سه طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید در شیفت صبح از ساعت هشت صبح تا ۱۳ ظهر و پایگاه مستقر در حرم مطهر رضوی واقع در صحن پیامبر اعظم (ص) در ۲ شیفت از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصرآماده خدمات رسانی به مجاوران و زائران حضرت رضا (ع) و عزاداران حسینی است.

وی ادامه داد: همچنین امروز پایگاه‌های انتقال خون در شهرستان‌های قوچان، تربت‌حیدریه، گناباد، نیشابور و سبزوار نیز در شیفت صبح از ساعت هشت تا ۱۳ آماده خدمات رسانی به اهداکنندگان خون هستند.

اصغریان، شرایط عمومی اهدای خون را وزن بیش از ۵۰ کیلوگرم، سن بین ۱۸ تا ۶۰ سال، رعایت فواصل اهدای خون حداقل به مدت هشت هفته، رعایت تعداد نوبت مجاز اهدای خون در سال برای بانوان سالانه سه بار و برای مردان سالانه چهار بار، پرهیز ار رفتارهای غیربهداشتی و همچنین برخورداری از سلامت عمومی جسمانی و روانی عنوان کرد.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی افزود: داوطلبان اهدای خون کارت ملی خویش را در مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: از مراجعان درخواست می‌شود در راستای پیشگیری از معطلی داوطلبان برای اهدای خون، با تکمیل برگه‌های نوبت‌دهی نذر خون در پایگاه‌های فعال اعلام شده در ایام سوگواری آخر ماه صفر و مراجعه تدریجی در روزهای آینده به پایگاه‌ها و پذیرش خارج نوبت با ارائه آن برگه‌ها، مجموعه عام المنفعه انتقال خون استان را بیش از پیش در خدمت رسانی یاری کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ