۲۵ دستگاه ناوگان اورژانس مشهد در اربعین حسینی فعال است

اقتصاد ایران: مشهد- مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۵ دستگاه ناوگان اورژانس همزمان با اربعین برای امدادرسانی احتمالی به زائران و مجاوران در حالت آماده باش است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی یزدانی اظهار کرد: ۲۵ دستگاه ناوگان اورژانس این دانشگاه شامل آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، موتورلانس و بالگرد امروز همزمان با اربعین حسینی برای امدادرسانی احتمالی به زائران و مجاوران در حالت آماده باش است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در راستای ارائه خدمات سریع و مطلوب به عزاداران حسینی ۱۶ دستگاه آمبولانس، هفت دستگاه موتور آمبولانس (موتورلانس)، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی امروز در مأموریت ویژه اربعین حسینی در مشهد آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی هستند.

وی ادامه داد: همچنین سه پایگاه اورژانس شهید سلیمانی، شهیدان حسینی و اندرزگو در حرم مطهر رضوی و ۶ پایگاه اورژانس ١١۵ و آمبولانس‌های مستقر در مسیرهای منتهی به حرم مطهر، مسؤولیت خدمت‌رسانی به زائران عزادار را بر عهده دارند و در سایر شهرهای زیر پوشش دانشگاه نیز آمبولانس در مسیر عزاداران مستقر است.

یزدانی گفت: علاوه بر این امروز تمامی پایگاه‌های شهری و جاده‌ای اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حالت آماده باش هستند و در کنار آن کارشناس مرکز عملیات اضطراری یا اتاق بحران این دانشگاه(EOC) و کارشناس مرکز مراقبت‌های پایش درمانی این دانشگاه(MCMC) به صورت ۲۴ ساعته حضور دارند تا بتوان به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی کرد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: همچنین امروز نظارت و بازرسی مستمر از پایگاه‌ها و استقرار اورژانس و بررسی آمادگی و ارائه خدمت مطلوب به زائران و مجاوران انجام می‌شود و کارشناس مرکز مدیریت در مرکز کنترل ترافیک نیز به منظور پایش مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی و نظارت بر انتقال به موقع بیماران احتمالی به صورت ۲۴ ساعته حضور دارد.

وی تاکید کرد: پرهیز از تماس غیرضروری با اورژانس در این مدت ضروری است تا به بیماران مشمول فوریت‌های پزشکی رسیدگی شود همچنین توصیه‌های پیشگیری از گرمازدگی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دقت در سلامت نذورات طبق ضوابط بهداشتی باید مورد توجه قرار گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ