افتتاح ۴۲ پروژه راهداری خراسان‌جنوبی با اعتبار ۳۲۰۰ میلیارد تومان

اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از افتتاح ۴۲ پروژه در طول هفته دولت امسال در حوزه راهداری در استان خبر داد.

اسدالله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۴۲ پروژه با هزینه کرد بالغ بر ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان آماده شده و به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: تعداد ۳۸ پروژه از مجموع این پروژه‌ها مربوط به حوزه راهداری شامل نگهداری راه‌ها، ابنیه فنی و ایمنی راه‌ها می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی اضافه کرد: همچنین تعداد چهار پروژه در حوزه فنی و راه‌های روستایی بوده که در طی هفته دولت در استان افتتاح می‌شود.

جلال‌زاده یکی از پروژه‌های هفته دولت در استان را افتتاح راهدار خانه‌ای در بشرویه عنوان کرد و گفت: این پروژه روز پنج شنبه هفته گذشته با حضور استاندار خراسان‌جنوبی در شهرستان بشرویه افتتاح شد.

وی بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی و ملی تأمین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی افزود: پروژه‌های حوزه راهداری استان در هفته دولت امسال شامل خط کشی راه‌ها، احداث پل‌ها، رفع نقاط حادثه خیز و غیره می‌شود.

جلال‌زاده خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۰ نقطه حادثه‌خیز مصوب در استان وجود داشته که ۷ نقطه کامل رفع شده و سه نقطه دیگر تا پایان سال رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی استانی پهناور بوده و علاوه بر وسعت استانی کویری با سطح گستردگی بالا و طول زیاد راه‌ها گفت: با توجه به این موضوع این حوزه بحث‌های خاص اعتباری را می‌طلبد که به این مسئله کمک شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی یادآور شد: به طور قطع تمام دولت‌های این دغدغه را دارند که این اقدامات انجام گیرد اما خراسان جنوبی از لحاظ راه‌های دو بانده نسبت به دیگر نقاط کشور عقب ماندگی دارد که نیاز به توجه و تلاش بیشتر دارد.

جلال زاده خاطرنشان کرد: مسئله راه آهن یکی دیگر از مطالبات مردمی استان بوده که امیداست در این دولت هم پیگیری گردد و اینها همه مطالبات حوزه حمل و نقل استان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ