کتاب «دوباره فکر کن» نقد و بررسی می‌شود

اقتصاد ایران: کتاب «دوباره فکر کن» نوشته آدام گرانت دوشنبه پنج شهریور در فرهنگسرای عترت نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست نقد و بررسی کتاب «دوباره فکر کن» نوشته آدام گرانت دوشنبه ۵ شهریور در فرهنگخانه ایروانی فرهنگسرای عترت برگزار می‌شود.

آدام گرانت نویسنده کتاب «دوباره فکر کن» برای بررسی این موضوع که چگونه می‌توان نسبت به نظرهای مخالف و تغییر باز بود، از تحقیقات علمی و داستان‌های واقع استفاده می‌کند. بسیاری از افراد به دلیل دشوار و ناراحت‌کننده بودن تغییر باور، بر روی باورهای غلط خود پافشاری می‌کنند. او مثال‌ها و تجربه‌هایی واقعی از زندگی افرادی را ارائه می‌دهد که توانسته‌اند بازنگری و تغییر عقیده داشته باشند.

این‌نویسنده در این کتاب هنر انتقادی دوباره فکر کردن و بازاندیشی را بررسی می‌کند. این هنر باعث می‌شود نظرات خود را زیر سوال ببرید و ذهن دیگران را باز کنید تا در کار و زندگی خود موفق‌تر باشید. او همچنین به بررسی نقش همدلی و گوش دادن فعال در تغییر دیدگاه‌ها می‌پردازد و توضیح می‌دهد چگونه می‌توان با استفاده از این‌مهارت‌ها، روابط بهتری برقرار کنیم و دیدگاه‌های جدیدی را پذیرفت. گرانت در نهایت با ارائه راهکارهایی عملی، به ما کمک می‌کند تا به یادگیرندگان مادام‌العمر تبدیل شویم و همیشه آماده تغییر و رشد باشیم.

برنامه نقد و بررسی این‌کتاب با حضور فرشته میرسیاقی و غفاری و اعضای باشگاه کتابخوانی ایروانی و علاقمندان حوزه کتاب همراه است.

این‌نشست روز دوشنبه ۵ شهریور از ساعت ۱۰ در فرهنگخانه ایروانی به نشانی میدان محمدیه، خیابان مولوی غربی، کوچه قفلسازان، کوچه حاج حسن، بن بست اول برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ