حضور پرشور جاماندگان حسینی خط بطلان بر تبلیغات مسموم دشمنان کشید

اقتصاد ایران: ری- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: حضور پرشور جاماندگان حسینی خط بطلان بر تبلیغات مسموم دشمنان کشید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح یکشنبه در حاشیه مراسم جاماندگان اربعین تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد حرکت با شکوه پیاده روی جاماندگان اربعین در سراسر کشور هستیم و در تهران از شش مسیر فرعی مردم از ورامین، قرچک، باقرشهر، کهریزک، بزرگراه شهید رجایی از شمال و جنوب، سلمان فارسی و چهاردانگه ده‌ها کیلومتر راه را جهت حضور در مسیر اصلی خود را به حرم عبدالعظیم می‌رسانند.

محمودی ادامه داد: امروز مردم عزیز و انقلابی تهران با شکوه هر چه تمام تر از میدان امام حسین (ع) به سوی آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) حرکت کردند و اوج شور و شکوه را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان این که مواکب حسینی در مراسم جاماندگان اربعین از اولین ساعت فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: این موکب ها برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی اجرا کرده و به اجرای تعزیه، منبرهای کوتاه، چارپایه خوانی، کرسی‌های تلاوت و نماز جماعت را در برنامه‌های خود دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: مردم ولایی استان تهران امروز یک بار دیگر نشان دادند که پای دین و حقانیت اسلام ایستاده و اگر در روز اربعین در کربلا نبوده اند، ولی امروز در ام القرای تهران لبیک گویان و همنوا با زینب کبری (س) به عزاداری می‌پردازند.

محمودی گفت: امروز شور حسینی در سراسر کشور برپا شده و باید یک بار دیگر از مردم شهیدپرور ایران تشکر کرد.

وی ادامه داد: این حضور پرشور در اربعین حسینی یک خط بطلان به تبلیغات مسموم دشمنان کشید و مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی که با تبلیغات سو می‌خواهند جوانان و نوجوانان ما را از اهل بیت دور کنند، کوبید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ