برگزاری برنامه‌های متنوع توسط ۷۵۰ هنرمند در موکب شین

اقتصاد ایران: ایلام-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری برنامه‌های متنوع توسط ۷۵۰ هنرمند در موکب شین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی هلشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، شامگاه شنبه ۳ شهریورماه در حاشیه اختتامیه موکب هنرمندان ایلام و ایران شین گفت: خدا را شاکر و سپاسگزارم که به ما توفیق داد در ایام اربعین اباعبدالله ۲ موکب را در شهرستان مهران به عنوان قرارگاه رسانه‌ای اربعین و در شهرستان سیروان سه راهی کارزان مدخل ورودی زوار به استان ایلام موکب هنرمندان ایران و ایلام موکب شین را برقرار کنیم و خدمات متنوعی را به مردم و زائرین داشته باشیم.

وی افزود: در شهرستان مهران خوشبختانه با آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای اربعین شاهد ثبت نام ۱۵۰ نفر از هنرمندان و اصحاب رسانه بودیم که به شهرستان مهران عزیمت کردند.

هلشی بیان کرد: روزانه بین ۳۵ تا ۵۰ نفر از خبرنگاران در مهران مستقر شدند و تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر روز خبرنگار در مهران حضور پیدا کرده‌اند و کنگره جهانی، ملی، بین‌المللی و فرهنگی اربعین را پوشش داده‌اند.

هلشی خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۱۲ هزار خبر، کلیپ، گزارش تصویری و تیزر توسط خبرنگاران مخابره شده است که جا دارد از زحمات آن‌ها تشکر و قدردانی شود.

وی تصریح کرد: خبرنگاران همت و غیرت خود را در ارائه و بازتاب خدمات اربعین به معرض نمایش گذاشتند و در خدمت امام حسین و زوار امام حسین بود و آنچه که باید و شاید لازم بود که مخابره شود را مخابره کردند.

مدیرکل ارشاد استان اظهار داشت: با غرور اعلام می‌کنیم که ما خدمتگزار زوار بودیم و این ردا را به هیچ چیزی عوض نمی‌کنیم و امیدواریم که خداوند این کارها و این قدم‌ها را از همه ما بپذیرد.

وی تاکید کرد: موکب شین در سه راهی کارزان روزانه پذیرای ۵۰ تا ۷۰ نفر و گاهی ۹۰ نفر از هنرمندان بود که هنرنمایی خود در بخش‌های مختلف را در معرض دید زائرین قرار می‌دادند.

مدیرکل ارشاد استان یادآور شد: کارهای مختلف فرهنگی، هنری، دینی، آئینی شامل سنج و دمام، محافل انس با قرآن، تک نوازی، تعزیه، نمایش‌های محیطی خیابانی، کارگاه‌های هنری، طراحی، نقاشی، اهدا کتاب، غرفه شال‌سازی، خوشنویسی ماشین، اکران فیلم‌های سینمایی در حوزه فرهنگ و هنر به سمع و نظر زائرین اباعبدالله رسید.

وی اضافه کرد: بیش از ۷۰۰ تا ۷۵۰ هنرمند در مدت برپایی ۱۰ روزه موکب برنامه‌های متنوعی را برگزار کردند که مورد استقبال زائرین امام حسین قرار گرفت و از این بابت هم خدا را شاکریم.

هلشی همچنین گفت: نوکری سرور و سالار شهیدان را افتخار خود می‌دانیم و امیدواریم خداوند این نذر و ضیافت فرهنگی، هنری و رسانه‌ای رو به احسن وجه از همه ما قبول کند.

گفتنی است در راه‌اندازی موکب شین (موکب هنرمندان ایران و ایلام) تلاش و کار جمعی استاندار، فرماندار سیروان، فلاحی رئیس ستاد اربعین شهرستان و بهمن‌نژاد مدیر کارخانه سیمان ایلام بسیار چشمگیر و تاثیرگذار بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ