کار سخت خاتون در جام باشگاه ها/ این تیم تاریخ ساز می شود؟

اقتصاد ایران: امروز نخستین بازی تیم فوتبال خاتون بم در رقابت‌های انتخابی جام باشگاه‌های آسیا در کشور بوتان برگزار خواهد شد و حالا باید منتظر ماند دید آیا این تیم با عبور از رقبا تاریخ ساز خواهد شد یا خیر.

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ قهرمانان بانوان آسیا به مدت سه سال و به صورت آزمایشی و با نام جام باشگاه‌های بانوان آسیا برگزار شد اما از امسال و طبق اعلام رسمی AFC با نام لیگ قهرمانان آسیا قرار است برگزار شود. بر اساس اعلام AFC این دوره از مسابقات با حضور ۲۱ تیم برگزار خواهد شد که ۸ تیم به صورت مستقیم راهی مرحله گروهی خواهند شد و ۱۳ تیم نیز جهت صعود به این مرحله ابتدا باید در مرحله پلی‌آف به مصاف رقبای خود بروند و در صورت صدرنشینی راهی مرحله گروهی شوند. رقابت در مرحله گروهی نیز در مجموع با حضور ۱۲ تیم برگزار خواهد شد.

براساس قرعه‌کشی انجام شده تیم خاتون بم تنها نماینده ایران باید در مرحله پلی‌آف به مصاف دو تیم کیچه هنگ‌کنگ و آرتی‌سی بوتان برود. میزبانی این مرحله از مسابقات کشور بوتان است. شاگردان مرضیه جعفری در خاتون بم اگر بتواند به مرحله اصلی و گروهی این مسابقات صعود کنند نخستین تیم بانوان ایران خواهند بود که در مرحله اصلی لیگ قهرمانان بانوان آسیا حاضر شدند. تیم خاتون بم در حال حاضر در کشور پادشاهی بوتان به سر می‌برد و تمرینات خود را در این کشور تقریباً ناشناخته دنبال می‌کند. آنها در صورت صعود به گروه اصلی رقابت‌ها باید به مصاف تیم‌هایی چون ملبورن‌سیتی استرالیا، کالج اسکالرز تایلند و کایا ایلویلو فیلیپین رقابت کنند که میزبانی این مسابقات نیز به کشور تایلند سپرده شده است.

برنامه مسابقات مرحله انتخابی لیگ قهرمانان بانوان آسیا به شرح زیر است:

یکشنبه چهارم شهریورماه (ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران)

آرتی‌سی بوتان - خاتون ایران

شنبه دهم شهریورماه (ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران)

خاتون ایران - کیچه هنگ‌کنگ

کار سخت خاتون در جام باشگاه ها/ این تیم تاریخ ساز می شود؟

فاطمه زنگی، سرپرست تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت تیم برای رقابت با حریفان خود اظهار داشت: ۳۰ مرداد عازم کشور بوتان که میزبان این رقابت‌هاست شدیم. برای رسیدن به مقصد ابتدا به دبی رفتیم و سپس راهی هند شدیم از آنجا هم در نهایت راهی بوتان شدیم. یک روز کامل در مسیر بودیم، تیم واقعاً خسته بودیم بنابراین روز ۳۱ مرداد را کامل به تیم استراحت دادیم.

وی افزود: از یکم شهریور تمریناتمان را آغاز کردیم. خوشبختانه شرایط تیم خوب است و بازیکنان در همان جلسه تمرینی نخست پر قدرت ظاهر شدند. تنها مشکل ما این است که در این دو بازی نگین زندی را که یکی از بازیکنان کلیدی تیم است را به دلیل آسیب دیدگی که دارند را در اختیار نداریم.

سرپرست تیم فوتبال خاتون بم در پایان خاطر نشان کرد: هر دو رقیب ما خوب هستند البته هر دو رقیب ما با خرید بازیکنان دیگر شرایط خود را برای این رقابت تقویت کردند که بر این اساس ما واقعاً بازی آسانی نخواهیم داشت. البته که روحیه تیم ما بسیار خوب است و سعی همه ما این است که بتوانیم به دور بعدی صعود کنیم و در مرحله گروهی رقابت کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ