جزییات برگزاری اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین در خوزستان تشریح شد

اقتصاد ایران: اهواز - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف خوزستان گفت: اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی فردا در شهرهای مختلف خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حمزه حسینی عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اجتماع بزرگ فردا همزمان با اربعین حسینی در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شوش از حرم مطهر سیدعباس به سمت حرم مطهر حضرت دانیال نبی، هندیجان از امامزاده عبدالله تا حرم مطهر بی بی خاتون، رامهرمز از امامزاده علمدار تا امامزاده بی بی تاج و شهرستان دزفول از حرم مطهر حضرت سبزقبا تا حرم مطهر محمد ابن جعفر طیار برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان باغملک از مرکز شهر تا امامزاده قاسم بن علی به طرف شهدای گمنام و شهر زیدون در امامزاده عبدالله برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم در اهواز با حضور عاشقان حسینی و هیأت‌های عزاداری به سمت حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان کرد: این مراسم نیز در شوشتر از میدان ۱۷ شهریور به سمت مقام صاحب الزمان، بهبهان از امامزاده فضل تا امامزاده حیدر، ماهشهر از شهرک طالقانی به سمت امامزاده حمزه، گتوند و عقیلی به سمت بقعه متبرکه محمد بن زید و مسجدسلیمان از بقعه چشمه علی به طرف شهدای گمنام برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی گفت: در مسیر اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در استان مواکب توسط خادمان حسینی برپا شده است و ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله سخنرانی، عزاداری، توزیع اقلام فرهنگی اجرا می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ