کشف رود در سال ۱۴۰۴ از فاضلاب خشکانده خواهد شد

اقتصاد ایران: مشهد- فرماندار مشهد با بیان اینکه اقدامات خوبی برای ساماندهی کشف‌رود صورت گرفته است، گفت: به حول قوه الهی در سال ۱۴۰۴ کشف‌رود از فاضلاب خشکانده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری به همراه معاونین در دومین روز از هفته گرامیداشت دولت با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دیدار و اظهار کرد: شورای اداری شهرستان مشهد متشکل از ۱۲۳ نفر است و همواره مشکلات شهرستان را این جمع به شکل روزانه مدیریت می‌کنند.

فرماندار مشهد افزود: تا قبل از سال ۱۴۰۰ عموماً مدیران شهرستان وابستگی به ادارات کل داشتند و مستقل عمل نمی‌کردند و هم‌افزایی هم بین دستگاه‌ها کم بود لذا این باعث شده بود که در حوزه‌های بسیار مهم و مؤثر علی‌رغم اینکه یک شهرستان برخوردار هستیم، دچار نواقصی شویم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان مشهد مقدس دارای جمعیتی بالغ بر ۴ میلیون نفر است، ادامه داد: امروز مدیریت در مشهد مقدس توسط رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام می‌شود و از همه مهم‌تر مدیران ما در کنار هم اقدامات را با هم‌افزایی پیش می‌برند.

داوری بیان کرد: امروز مطالبات مردم بسیار بهتر از گذشته مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، به طور مثال هر هفته میز خدمت در مساجد دایر است و دستگاه‌های اجرایی به مطالبات شهروندان به شکل چهره‌به‌چهره پاسخ می‌دهند.

کشف رود در سال ۱۴۰۴ از فاضلاب خشکانده خواهد شد

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در حوزه خدمت‌رسانی به قشر مستضعف، ما تمام مجموعه خیریه‌ها را با بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به یک مجموعه واحد تبدیل کرده‌ایم و هر هفته نمایندگان این دستگاه‌ها در برنامه «دوشنبه‌های ملاقات مردمی» اقدام به گره‌گشایی از مطالبات همشهریان می‌کنند.

داوری با بیان اینکه نهضت مدرسه‌سازی در مشهد ایجاد شده است، افزود: همچنین مراکز بهداشت متعددی در مشهد ایجاد کرده‌ایم. از طرفی ۲ بیمارستان در شرق و غرب مشهد در حال احداث است.

فرماندار مشهد بیان کرد: هم‌اکنون طرح هادی ۱۳۰ روستای شهرستان مشهد بازبینی شده و یک نهضت آسفالت معابر روستایی نیز شکل گرفته که منجر به آسفالت اکثر معابر شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ