ایران خروج آمریکا از خاورمیانه را جشن می‌گیرد

اقتصاد ایران: وزیر خارجه پیشین آمریکا در دوران ریاست جمهوری «جورج دابلیو بوش» در یادداشتی نوشت: تهران خروج واشنگتن از خاورمیانه (غرب آسیا) را جشن می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «کاندولیزا رایس» وزیر خارجه پیشین آمریکا در دوران ریاست جمهوری «جورج دابلیو بوش» در یادداشتی در نشریه «فارن افرز» نوشت: چالش آمریکا با همکاری رو به رشد روسیه با چین، ایران و کره شمالی پیچیده شده است.

وزیر خارجه پیشین آمریکا ادامه داد: این ۴ کشور یک هدف مشترک دارند؛ تضعیف و جایگزینی نظام بین المللی تحت راهبری ایالات متحده که آنها از آن متنفرند. … واشنگتن باید به انزوای روسیه ادامه دهد. اما باید از اعمال تحریم‌های آشکار علیه چین خودداری کند، زیرا این تحریم ها بی‌ اثر و معکوس خواهند بود و اقتصاد ایالات متحده را در این فرآیند فلج می‌ کنند. در مقابل، تحریم‌های هدفمند ممکن است پیشرفت نظامی و فناوری پکن را حداقل برای مدتی آهسته تر کند.

«کاندولیزا رایس» ادعا کرد: آمریکا دیگر هرگز نباید دارایی‌های ایران را آزاد کند.

این مقام پیشین آمریکا افزود: ایالات متحده باید توانایی دفاعی کافی خود را برای کنار زدن اهداف راهبردی چین، روسیه و ایران حفظ کند. جنگ در اوکراین نقاط ضعفی را در پایگاه صنعتی دفاعی آمریکا آشکار کرده است که باید اصلاح شود. تهران خروج ایالات متحده از خاورمیانه (غرب آسیا) را جشن می‌گیرد.... اقتصاد بین الملل ضعیف تر می‌ شود و رشد ایالات متحده را از بین می‌ برد. سران آمریکا باید به مردم یادآوری کنند که ایالات متحده بارها در سال‌های ۱۹۱۷، ۱۹۴۱ و ۲۰۰۱ وارد درگیری شده است. انزوا هرگز پاسخی برای امنیت یا رفاه کشور نبوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ