تشکیل جلسه مدیریت بحران اصفهان برای رفع قطعی‌های برق بدون برنامه

اقتصاد ایران: اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تشکیل جلسه هماهنگی برای رفع مشکلات ناشی از قطعی‌های برق بدون برنامه مشترکان در بخش خانگی، صنایع و کشاورزی خبرداد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این جلسه عصر امروز با حضور مسوؤلان شرکت‌های برق، اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، پلیس راهور و تعدادی از صاحبان صنایع تشکیل شد.

وی ادامه داد: به علت شرایط ناترازی انرژی طی ۲ هفته اخیر قطعی‌های برق بدون اطلاع و خارج از برنامه توسط وزارت نیرو در بخش‌های خانگی، صنفی، کشاورزی و صنعتی اعمال و باعث بروز خسارت به مشترکان برق شده است.

۲۲۳ حادثه محبوس شدگی در آسانسور بر اثر قطع برق

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: بر اثر قطعی‌های برق بدون برنامه ۲۲۳ مورد حادثه محبوس شدن افراد در آسانسورها طی ۲ هفته گذشته تاکنون اتفاق افتاد.

شیشه فروش، ایجاد اختلال ترافیکی در چهار راه‌ها به علت قطع برق چراغ‌های راهنمایی، بروز خسارت به واحدهای دام و طیور، گلخانه‌های کشاورزی و مزارع پرورش ماهی، آسیب دیدن وسایل الکترونیکی و برقی منازل و نیز خسارات وارده در بخش صنوف، واحدهای نانوایی و مواد غذایی و نیز اراضی کشاورزی و باغات به علت تأخیر در زمان آب دهی بر اثر قطع برق چاه‌ها و بروز خسارات در واحدهای تولیدی واقع در شهرک‌های صنعتی و شبکه‌های برق و ترانس‌ها به دلیل قطع برق خارج از برنامه مصوب ابلاغی از اثرات قطعی‌های برق بدون اطلاع طی دو هفته اخیر برشمرد.

تشکیل جلسه مدیریت بحران اصفهان برای رفع قطعی‌های برق بدون برنامه

وی ابراز داشت: در جلسه عصر امروز مدیریت بحران استان تاکید شد در صورت تداوم ناترازی انرژی هرگونه اعمال محدودیت جدید برق برای واحدهای تولیدی وصنعتی و شهرک‌های صنعتی بایستی با هماهنگی صاحبان صنایع صورت پذیرد و اقدام لازم توسط دیسپاچینگ برق کشوری و شرکت توانیر جهت ابلاغ برنامه قبل از اعمال هرگونه محدودیت و قطعی برق در بخش‌های تجاری، کشاورزی و خانگی صورت گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث لازم است وزارت نیرو قبل از قطعی برق ناشی از فیدرهای سریع القطع و رله فرکانسی وزارت نیرو با تنظیم جداول قطع برق هماهنگی قبلی با مشترکین برق در این رابطه اعمال کند.

شیشه فروش افزود: پیش بینی‌های هواشناسی حاکی از تثبیت دما، وزش تند باد و بارش‌های پراکنده تا اواخر هفته در مناطق غرب و جنوب استان بوده که امید است با کاهش تدریجی دما از شرایط ناترازی انرژی موجود کاسته شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ