۱۶۰ بنگاه تولیدی در استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهرگفت: در سه سال گذشته، ۱۶۰ بنگاه تولیدی در استان به چرخه تولید بازگشته و ۹۵۰ واحد تولیدی ظرفیت تولید خود را بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین بعد از ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت هفته دولت با اشاره به افزایش ظرفیت پرورش آبزیان در استان بوشهر اظهار داشت: با بهره‌برداری از ۳۵۰ هکتار زمین برای پرورش میگو، سه هزار تن به ظرفیت تولید این محصول در استان اضافه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: فراهم سازی شرایط برای بهره برداری از واحدهای تولید ۱۲ میلیون قطعه لارو دریایی و آغاز عملیات اجرایی کارخانه سیمان سفید آبدان شهرستان دیر از دیگر طرح‌های هفته دولت است.

باستین با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه اقتصاد معیشتی و خرد، از تلاش‌های صورت‌گرفته در استان در زمینه آبزی‌پروری و انرژی خورشیدی تقدیر کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر همچنین به توسعه ظرفیت‌های اقامتی و بوم‌گردی استان اشاره و بیان کرد: با اضافه شدن ۴۵۰ تخت جدید، ظرفیت‌های اقامتی استان بوشهر تقویت شده است. وی با اشاره به همراهی نمایندگان مجلس، به رتبه نخست استان بوشهر در اجرای طرح‌های اقتصادی طی سه سال اخیر اشاره کرد.

باستین گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر به لحاظ اثربخشی، جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: در سه سال گذشته، ۱۶۰ بنگاه تولیدی در استان به چرخه تولید بازگشته و ۹۵۰ واحد تولیدی ظرفیت تولید خود را بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش داده‌اند.

باستین همچنین خواستار توجه بیشتر مدیران به فرآیندهای اجرایی شد و گفت: مدیران باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و یا با چاره‌اندیشی در کارگروه‌ها حل کنند.

معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: همزمان با هفته دولت امسال ۸۰ طرح اقتصادی این استان با ارزشی بالغ بر ۷۵۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و یا اجرایی می‌شود. وی گفت: از مجموع ۸۰ طرح یاد شده ۴۷ طرح به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۳۳ طرح جدید نیز آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ