استقرار پایگاه‌های حامی یابی ایتام و صدقات سفر در مسیرهای اربعینی

اقتصاد ایران: اهواز - مدیرکل کمیته امداد خوزستان از استقرار پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین با حضور حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور درمسیرهای اربعینی و مبادی مرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه عصر امروز شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد در مسیر اربعین حسینی، جمع آوری صدقات، کمک‌ها، نذورات زائران و حامی یابی ایتام است که کمیته امداد در این چند سال برگزاری رویداد اربعین سعی کرده از ظرفیت اربعین به بهترین شکل ممکن برای خدمت به محرومان استفاده کند.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان افزود: همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) و برگزاری گردهمایی و راهپیمایی عظیم، پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین در مسیرهای اربعینی و مرزهای استان مستقر می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را جذب حامیان جدید برای ایتام و کودکان نیازمند عنوان کرد و گفت: مردم نیکوکار و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) می‌توانند با پیوستن به طرح اکرام، حمایت مادی و معنوی از یک یا چند فرزند یتیم را برعهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بیان کرد: در طرح اکرام ایتام، حدود ۳۴ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین به فرزندان معنوی خود کمک می‌کنند.

وی عنوان کرد: مردم خیّر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌ها، از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ با انتخاب فرزندان معنوی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند یا از طریق کد دستوری #۰۶۱ *۸۸۷۷* واریز کمک‌های نقدی خود برای ایتام انجام دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ