صیانت از بیت‌المال نتیجه تعامل دولت و قوه قضائیه است

اقتصاد ایران: بندرعباس- استاندار هرمزگان تعامل سازنده دولت و قوه قضائیه در هرمزگان را موجب رقم خوردن اتفاقات مثبت به ویژه در صیانت از بیت المال دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در دیدار با مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و معاونان دادگستری، نگاه مثبت مجموعه قوه قضائیه در استان را عاملی مهمی در مسیر توسعه استان و مبارزه با فساد برشمرد و گفت: تعامل سازنده دولت و قوه قضائیه و زیر مجموعه آن‌ها در استان‌ها به ویژه در استان هرمزگان سبب رقم خوردن اتفاقات مثبت زیادی در جهت صیانت از بیت المال شده است.

وی افزود: بسیاری از مسائل بر زمین مانده استان و پرونده‌هایی که دهه‌ها موجب سردرگمی بخشی از مردم استان شده بود از جمله مسئله رسوب کالا در گمرکات و انبارگردانی با همراهی و تعامل استانداری و دادگستری هرمزگان برطرف شد.

استاندار هرمزگان عمل گرایی و نتیجه گرایی شکل گرفته فی ما بین در استان را مهم برشمرد و تصریح کرد: با این رویکرد ضمن برخورد با قاچاق سازمان یافته در حل مسئله قاچاق سوخت نیز گام‌های بلندی برداشته شده است.

دوستی همچنین با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، گفت: شهید رئیسی مرزهای مدیریت انقلابی و جهادی را تغییر داد چرا که وی همزمان با دغدغه معیشت مردم و گسترش جاده‌های روستایی به مسائل بزرگ و اساسی کشور نیز توجه داشت.

وی تاکید کرد: شهید رئیسی شخصیتی جامع الاطراف و معتقد به شعار محوری و کلیدی پیشرفت تؤام با عدالت بود و در همین راستا گام برداشت و در نهایت نیز در راه خدمت به مردم مظلومانه به شهادت رسید.

دوستی در این جلسه همچنین گزارشی از برنامه‌های استان در هفته دولت و بهره برداری و کلنگ زنی طرح‌های مختلف در سطح استان ارائه کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ