منوی استارت ویندوز ۱۰ به‌زودی مانند ویندوز ۱۱ خرید اشتراک Microsoft 365 را تبلیغ می‌کند

اقتصاد ایران: پس‌ از ویندوز ۱۱، مایکروسافت قصد دارد تبلیغ اشتراک Microsoft 365 را به‌زودی در منوی استارت ویندوز ۱۰ نیز نمایش دهد.

مایکروسافت نسخه‌ی پیش‌نمایش جدیدی از ویندوز ۱۰ برای کاربران اینسایدر در کانال‌های Beta و Release Preview منتشر کرده است که به‌نظر می‌رسد تغییراتی پنهانی در آن وجود دارد. این تغییرات را اولین‌بار افشاگر قابل‌ اعتماد فناوری PhantomOfEarth در ایکس به‌اشتراک گذاشت که شامل به‌روزرسانی‌هایی در منوی استارت برای تبلیغ سرویس‌هایی مثل Microsoft 365 و همچنین تغییرات برنامه‌ی تنظیمات می‌شود.

ابتدا به‌نظر می‌رسد مایکروسافت درحال تغییر موقعیت آیکون کاربر در منوی استارت و تغییر منویی است که با کلیک روی آیکون مذکور نمایش می‌‌یابد. درحال‌حاضر، آیکون کاربر در منوی استارت بالاتر از نمادهای خاموش‌کردن و تنظیمات قرار دارد و با کلیک روی آن منویی باز می‌شود که به شما اجازه می‌دهد از حساب کاربری خود خارج شوید و تنظیمات اکانت را تغییر دهید.

تبلیغات Microsoft 365 در منوی استارت ویندوز ۱۰
PhantomOfEarth / X

نسخه‌ی پیش‌نمایش جدید ویندوز ۱۰ تغییراتی در جایگاه آیکون کاربر اعمال می‌کند و با کلیک روی آن، نمای کلی مایکروسافت اکانت و وضعیت اشتراک کاربر نمایش داده می‌شود که عملکردی شبیه آپدیت اخیر منوی استارت ویندوز ۱۱ دارد.

مقالات مرتبط:
  • فشار به کاربران ویندوز ۱۰ برای ارتقای سیستم‌عامل؛ مایکروسافت موقتا عقب‌نشینی کرد
  • چطور ویندوز ۱۱ را به ویندوز ۱۰ شبیه کنیم؟

علاوه‌بر موارد اشاره‌شده، مایکروسافت روی به‌روزرسانی برنامه‌ی تنظیمات ویندوز ۱۰ نیز کار می‌کند و نمادهای تک‌رنگ در ناحیه‌ی بنر بالای صفحه با نمادهای رنگی جایگزین شده‌اند. به‌نظر می‌رسد این تغییرات برای تشویق کاربران به تعامل با دکمه‌ها در نظر گرفته شده‌اند که معمولاً به‌روزرسانی ویندوز، اجرای OneDrive یا ورود با مایکروسافت اکانت را توصیه می‌کنند.

بسیاری از تغییراتی که مایکروسافت در ویندوز ۱۰ ایجاد می‌کند، برای تشویق کاربران به اتصال ویندوز به مایکروسافت اکانت و ترغیب آن‌ها به خرید اشتراک سرویس‌هایی مثل Microsoft 365 ،Game Pass یا Copilot Pro طراحی شده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ