"موکب شباب المقاومه" موکبی با حضور نمایندگان ۳۰ کشور

اقتصاد ایران: "موکب شباب المقاومه" که با حضور جوانانی از حدود ۳۰ ملیت‌جهان که از چند روز پیش فعالیت خود را در شارع الشهدا کربلای معلی آغاز کرد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، موکب شباب المقاومه که با حضور جوانانی از حدود 30 ملیت‌ جهان که از چند روز پیش فعالیت خود را در شارع الشهدا کربلای معلی آغاز کرده است با استقبال مردم عراق و زائران مواجه شده است.

در این موکب که به تصاویر رهبران شهید جبهه مقاومت از جمله شهید هنیه مزین شده است، اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان برای مقابله با تهدیدها و توطئه‌های ضداسلامی رژیم صهیونیستی تاکید شده است.

مردم عراق و سایر زائران با حضور در موکب شباب المقاومه، اقدام هماهنگ جوانان و‌ نوجوان جبهه مقاومت از سراسر جهان را در تاسیس این موکب تحسین و آن‌را نشانه عملی وحدت مسلمین برای تحقق تمدن نوین اسلامی ذیل محور مقاومت می‌دانند.

حجت‌الاسلام رستمی؛ نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها با حضور و بازدید از این موکب گفت که حضور جوانان دهه هشتادی از چند قاره‌جهان در این موکب با هدف حمایت اهداف عالیه تمدن اسلامی تحسین‌برانگیز است.

سید مجتبی ابطحی؛ رییس کمیته انتفاضه فلسطین نیز که میهمان موکب شباب المقاومه بود، گفت: روزی دشمن تمام برنامه‌های خود روی اختلاف شیعه و سنی متمرکز کرده بود اما امروز همه دنیا می بینید جوانان محور مقاومت در بزرگترین راهپیمایی شیعیان، تصویر یحیی سنوار را در دست دارند و خونخواهی از ترور شهید هنیه را مطالبه می‌کنند که این مهم دستاورد بزرگ موکب شباب المقاومه است.

به گزارش تسنیم، موکب شباب المقاومه با نصب تصاویر شهدای مقاومت و شهدای غزه، مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از خط مقاومت را مهمترین اولویت جریان مقاومت دانسته‌ است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ